شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

رئیس سازمان دامپزشکی تعیین شد

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب: 339627
محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی طی حکمی مهدی خلج را به عنوان رئیس سازمان دامپزشکی کشور منصوب کرد.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور در حکم وزیر جهاد کشاورزی آمده است:

نظر به سوابق علمی و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان دامپزشکی کشور منصوب می شوید.

امید است با بهره گیری از توان و استعداد نیروهای متخصص و متعهد آن سازمان در راستای حفاظت از منابع پایه و حمایت از تولید و اعمال وظایف حاکمیتی در مدیریت قرنطینه و تأمین بهداشت و سلامت فراورده های دامی ضمن تعامل با دستگاه های ذی ربط در نیل به اهداف بخش اهتمام ورزید.

حجتی در ادامه این حکم آورده است : توفیق جنابعالی را در رعایت اصل اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواستارم .

بر اساس این گزارش وزیر جهاد کشاورزی همچنین از تلاشهای دکتر سید محسن دستور تقدیر کرد .

خلج فارغ التحصیل رشته دکترای دامپزشکی عمومی از دانشگاه تهران و MpH دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکترای تخصصی (phd ) انگل شناسی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران است و مسؤلیتهایی نظیر مدیر کل دامپزشکی استان تهران ، مدیر کل مبارزه با بیماریهای سازمان دامپزشکی کشور، مشاور رئیس سازمان و مدیر کل نظارت بر بهداشت عمومی سازمان دامپزشکی کشور و معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور رادر کارنامه خود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *