يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱

بازداشت ۴ فرصت ‏طلب در پردیس

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب: 339036
دو مدیر آبفای شرق استان تهران در پی روانه شدن بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از شهروندان پردیسی به علت مسمومیت به بیمارستان‏ها به دستور استاندار تهران از سمت خود برکنار شدند.
به گزارش جهان، فرماندار پردیس در گفت‏ وگو با فارس با تایید این خبر و با اشاره به عزل این دو مدیر اظهار داشت: در پی این اتفاق، چهار نفر دیگر نیز که در این حادثه به صورت سهوی و عمدی مقصر بودند، به مراجع قضایی معرفی شدند تا به جرمشان رسیدگی شود.

مهدی مهاجر بیان کرد: همچنین عاملان چهار دستگاه کامیون که با سوء استفاده از این مورد، از مناطق کرشت در ظروفی آب معمولی را پر کرده و بین مردم توزیع می‏کردند، دستگیر شدند.

به دنبال مشخص شدن دلیل نهایی آلودگی آب شرب پردیس، استاندار تهران دستور عزل مدیر آبفای شرق استان تهران و مدیر آبفای شهرستان پردیس را صادر کرد.

سیدحسین هاشمی در پی گزارش مدیرکل امنیتی استانداری تهران در مورد علل آلودگی آب شهر پردیس و عوامل موثر در این آلودگی دستور داد که مدیر آبفای شرق استان تهران و مدیر آبفای شهرستان پردیس عزل شوند.

در این دستور که خطاب به مدیرکل آبفای استان تهران صادر شده، وی موظف است با معرفی خاطیان دیگر به کمیته تخلفات اداری استان تهران، نسبت به احقاق حقوق مردم شهر پردیس اقدام کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *