چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

جزئیات افزایش قیمت مسکن مهردرپرند

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب: 338531
مدیرعامل جدید شهر پرند در خصوص دستورالعمل جدید افزایش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت مسکن مهر گفت: متقاضیانی که قبلا طبق بخشنامه‌های ابلاغ‌شده قبلی افزایش قیمت مبالغی پرداخت کرده‌اند، مابه التفاوت این ۱۰۰ هزار تومان شامل آنها خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، باران هاشم‌زهی در پاسخ به این سؤال که تا پایان سال جاری چه تعداد مسکن مهر در شهر پرند افتتاح می‌شود، گفت: در شورای مسکن برنامه‌ای تنظیم شد که تا پایان سال جاری ۱۱ هزار واحد مسکونی که در مراحل پایانی هستند،به ۱۰۰ درصد ساخت رسیده‌اند و تنها محوطه‌سازی و نصب انشعابات آنها باقی مانده است، چنانچه متقاضیان مسکن مهر ۳۰ درصد سهم آورده خود را پرداخت کرد‌ه‌اند، واحدهایشان تا پایان سال جاری به اتمام ‌برسد.

وی با تأکید بر اینکه شرط واگذاری این واحدهای مسکونی واریز ۳۰ درصد سهم آورده است،گفت: متقاضیان مسکن مهر باید سهم خودشان را واریز کنند و به عناوین مختلف به این متقاضیان پیام داده‌ایم که برای این موضوع اقدام کنند.

هاشم زهی در پاسخ به این سؤال که آیا مسکن مهری داریم که در حال حاضر تکمیل شده اما به خاطر نبود آب و برق و گاز واگذار نمی‌شود، تأکید کرد: این ۱۱ هزار واحد مسکونی مهر که اعلام کردم بحث آب و برق آنها پای کار است و نصب انشعابات آنها هم با تدبیری که در شورای مسکن داشتیم در صورتی که مردم مفاصا حساب را از آب و برق و گاز بگیرند، انجام می‌شود.

*جزئیات افزایش قیمت مسکن مهر در پرند

مدیرعامل شهر جدید پرند در پاسخ به این سؤال که آیا دستورالعمل افزایش متری ۱۰۰ هزار تومان به شهر جدید پرند ابلاغ شده است؟ گفت: این دستورالعمل را به صورت غیرمستقیم دریافت کرده‌ایم.

هاشم زهی در پاسخ به این سؤال که چه تعداد واحد مسکونی مهر در پرند شامل این دستورالعمل جدید می‌شوند و باید این مابه‌التفاوت را پرداخت کنند، گفت: قبل از دستورالعمل جدید ما دو بخشنامه داشتیم که بر اساس آن یک رقم متری ۴۵ هزار تومان و یک رقم متری ۱۵ هزار تومان از متقاضیان دریافت شده است، بنابراین این دستورالعمل به تازگی ابلاغ شده و مطالعه کافی روی آن نشده است.

وی ادامه داد: اما کلیات آن این است که اگر متقاضیان مسکن مهر در گذشته آن ۴۵ هزار تومان و ۱۵ هزار تومان را پرداخت کرده‌اند، مابه‌التفاوت آن را برای واحدهایی خود که هنوز در حال ساخت هستند، پرداخت خواهند کرد.

*متقاضیان مسکن مهر مابه التفاوت افزایش قیمت را پرداخت می کنند

وی در پاسخ به این سؤال که چه تعداد مسکن شامل این دستورالعمل می‌شوند،تصریح کرد: ۲۱ هزار واحد مسکونی تحویل مردم شده است ولی پروژه‌هایی که در حال حاضر ۴ مرحله برای اتمام‌شان برنامه‌ریزی شده ،مفاد این دستورالعمل برای آنها اقدام می‌شود و آنهایی که آن دو بخشنامه اول مشمول حال آنها شده است و آورده را واریز کرده‌اند، مابه‌التفاوت ۴۵ و ۱۵ هزار تومان را تا ۱۰۰ هزار تومان می پردازند.

وی تأکید کرد: پس با ابلاغ این دستورالعمل جدید متقاضیانی که متری۴۵ هزار تومان و ۱۵ هزار تومان را واریز کرده‌اند مابه‌التفاوت این مبالغ تا ۱۰۰ هزار تومان را پرداخت خواهند کرد.

هاشم زهی در پاسخ به این سؤال که آیا در شهر پرند واحدهایی هستند که پیشرفت فیزیکی آنها زیر ۵۰ درصد باشد، گفت:واحدهای مسکن مهری که کمتر از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند در پرند بسیار کم است.

*تا قبل از پایان سال ۹۳ کل واحدهای مسکن مهر پرند را تکمیل می‌کنیم

وی در پاسخ به این سؤال که تا چه زمانی تمام واحدهای مسکن مهر پرند به اتمام می‌رسد گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ انجام شده اگر مردم سهم آورده خود را پرداخت کنند و دستگاه‌های زیربنایی مثل آب، برق، گاز و مخابرات تعهدات خود را انجام دهند ما تا قبل از پایان سال ۹۳ کل این واحدها را تکمیل می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *