دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

واگذاری تلفن ثابت به مسکن مهر پرند

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب: 338915
هفته آینده واگذاری تلفن ثابت به ۱۲ هزار و ۹۰۰ متقاضی در صف انتظار در مسکن مهر پرند انجام می‌شود و تا دو هفته آینده نیز واگذاری ADSL در این منطقه آغاز خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، واگذاری تلفن ثابت و اینترنت در مسکن مهر پردیس آغاز شد.

علیرضا صیدی امروز در مراسم افتتاح واگذاری خطوط تلفن ثابت به مسکن مهر پرند گفت: ۱۱ هزار متقاضی در مسکن مهر پردیس در صف دریافت تلفن ثابت بودند که هم‌اکنون ۳۵۰ کد نصب و راه‌اندازی شده و از این تعداد ۱۴۰ هزار پورت تلفن و ۴۵ هزار پورت ADSL است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران افزود: تا هفته آینده واگذاری تلفن ثابت به ۱۲ هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی شهر پرند انجام می‌شود و از دو هفته آینده نیز واگذاری ADSL در این شهر آغاز خواهد شد.

وی یادآور شد: در این پروژه تمام لایه‌ها NGN پیاده‌سازی شده و قابل ارتقاء به IMS (فناوری بالاتر NGN) است.

وی گفت: در لایه دسترسی نیز از فناوری FTTX استفاده شده است.

صیدی یادآور شد: در مراکز مخابراتی معمولاً ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر فیبر استفاده می‌شود، در حالی که در مرکز مخابراتی شهر جدید پرند حدود ۴ برابر یک مرکز مخابراتی عادی، کانال‌سازی و فیبرکشی شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران یادآور شد: سرمایه‌گذاری لازم برای پوشش تمام فازهای مسکن مهر پرند ۴۲ میلیارد تومان است که بخشی انجام شده و بخشی نیز در آینده سرمایه‌گذاری خواهد شد.

وی همچنین در بخشی از سخنان خود با اشاره به انتقادهایی که به انحصارگرایی مخابرات در بازار می‌شود گفت: برخی مخابرات را انحصارگر معرفی می‌کنند، اما باید انحصار را تعریف کرد.

صیدی گفت: هم‌اکنون اپراتورهای مختلفی از بستر مخابرات استفاده می‌کنند. ۵۳ مرکز مخابراتی در سطح تهران وجود دارد اما وقتی یک مشکلی در یک مرکز ایجاد می‌شود، اپراتورها سریع آن را رسانه‌ای می‌کنند یا به نمایندگان مجلس عنوان می‌کنند.

وی گفت: از اپراتورها و جراید تقاضا دارم که بحث‌ها را منطقی‌تر و با اطلاعات‌ بیشتری مطرح کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *