شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۵
۸

سوال جالب توکلی از وزیر صنعت

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب: 336971
نماینده مردم تهران در مجلس درباره واکنش وزیر صنعت درباره نامه وی پیرامون ارائه بعضی امتیازات انحصاری به یکی از واردکنندگان، گفت: اگر رانت خاص نبوده، چرا این امتیاز که به یک تاجر خاص اعطا شده است، دارای مهر محرمانه است.
سوال جالب توکلی از وزیر صنعت
به گزارش جهان، احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به پیگیری پرونده فساد بابک زنجانی در قوه قضائیه گفت: باید اجازه داد تا این پرونده روال طبیعی خود را طی کند و به هیچ عنوان بحث‌‌های سیاسی وارد آن نشود.

وی افزود: در این صورت است که این پرونده می‌تواند به درستی مورد بررسی قرار گیرد تا به نتیجه صحیح در خصوص مبارزه با فساد برسد.

توکلی همچنین در پاسخ به سوالی درباره واکنش وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره نامه وی پیرامون ارائه بعضی امتیازات انحصاری به یکی از وارد کنندگان خوراک دام و اعلام این مسئله که امتیاز فوق به هیچ عنوان یک رانت و یک امتیاز خاص نبوده است، گفت: اگر چنین است چرا این امتیاز که به یک تاجر خاص اعطا شده است، دارای مهر محرمانه است. این به معنای این است که این امتیاز به صورت انحصاری صادر شده است.

توکلی گفت‌: اعطای چنین امتیازی سبب می‌شود تا بقیه تجار تضعیف شوند و در حقیقت یک رانت خاص به یک تاجر برای واردات یک محصول اختصاص یافته است.

وی افزود: البته خوشحالیم که این مسئله از سوی دولت اصلاح شده است و این امتیاز به سایر تجار نیز تعلق خواهد گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
650 میلیون یورو باحتساب هر یورو 4065 تومان امروز میشود 2642 میلیارد تومان رانت دولتی. برای 5 ماه اول دولت تدبیر و امید واقعا یک رکورد محسوب میشود . خدا باقیمانده این دولت را به خیر بگذراند. بقول قدیمی ها سالی که نکوست از بهارش پیداست
حسین
Iran, Islamic Republic of
گل گفتی دوست عزیز
محمد
Iran, Islamic Republic of
اقاي توكلي ضمن تشكر و سپاسگزاري از شما در خصوص اينكه مسئله از سوي دولت اصلاح شده با شما موافق نيستم چرا كه تخلفي چند ماه پيش شده يكي امده برده و خلاف قانون و ضوابط سودش را كرده حالا كه بازار را اشباع كرده تا جديدها بروند كارهاي تجاري و خريد را انجام دهند و بيايند مي شود دو ماه بعد ! ...
ایول اقای توکلی!
ما که از جایی خبر نداریم شماها که اطلاع پیدا میکنید ..
ولی مواظب خودتان باشید!!!!!
شاهد
Iran, Islamic Republic of
اصرار زیاد و لابی سنگین برای انتخاب شخصی با سن بالا برای وزارت یک وزارتخانه حالا کم کم داره معنا پیدا می کنه ولی باز خدا را شکر که نمایندگان شجاعی مثل آقای توکلی وجود دارن و امیدواریم که جناب اقای روحانی متوجه بشه که بعضی ها رو بهش تحمیل کردند و همچنین بدونه خیلی از مردم به ایشون امید بستند
آشنا
باسلام
به دوراز هرگونه تعصب نسبت به جناح و دولت خاص عرض میکنم به عنوان یک مسلمان شیعه ایرانی اینها چه فکر کرده اند که اینگونه با این نظام ،انقلاب اسلام و این مردم برخورد میکنند آیا دربرابر دادگاه عدل الهی پاسخگو هستند ؟؟؟!!!متاسفم برای افرادی که دانسته وندانسته به این افراد پروبال میدهند و......
Iran, Islamic Republic of
ریشه تمام بدبختی های این کشور ... هستند
Iran, Islamic Republic of
یکی رانتهای پیدای دولت قبلیو بشمره ببینیم...