چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۴

‫تذکر وزیر کشور هاشمی به گل آقا‬

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 335210
وزیر کشور دولت هاشمی گفت: آقای قرائتی یک جا گفت شخصی به یک روحانی مراجعه کرد و گفت برای من استخاره بگیر ولی کاری کن که خوب بیاید؛ عده ای هم در انتخابات شرکت می کنند تا انتخاب شوند و اگر انتخاب نشوند ادعای تقلب می کنند.
به گزارش جهان، علی محمد بشارتی وزیر کشور دولت هاشمی در گفت و گو با دانا در خصوص طرح ادعای تقلب در سال۸۸ اظهار داشت: بنده خودم وزیر کشور بودم ؛در همان زمان گل آقا که مجله منتشر می کرد طی مطلبی در مجله اش نوشت "بنویسید خاتمی و بخوانید ناطق"؛ چرا که هردوی این افراد در آن زمام جزء کاندیداها بودند.

وی افزود: بنده همان موقع با گل آقا تماس گرفتم و گفتم چرا این حرف را زدید و توهم ایجاد کردید که گل آقا در پاسخ به من گفت: ما می خواستیم شوخی کنیم که من هم در پاسخ گفتم در مسائل استراتژیک نباید شوخی کرد.

بشارتی ادامه داد: اگر کسی حرفی دارد باید آن را مطرح کند ولی نباید خیلی مسائل را سیاسی کرد.

وی گفت: آقای قرائتی یک جا گفت شخصی به یک روحانی مراجعه کرد و گفت برای من استخاره بگیر ولی کاری کن که خوب بیاید؛ عده ای هم در انتخابات شرکت می کنند تا انتخاب شوند و اگر انتخاب نشوند ادعای تقلب می کنند.

وزیر کشور دولت هاشمی گفت: به اعتقاد من مشکل فتنه سال ۸۸ هم در همین یک کلمه بود و در آن سال کسانی که زمینه رای آوردن نداشتند گفتند تقلب شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *