جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۱

آمریکا از تل آویو هم جاسوسی می کند

يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب: 332933
دو تن از وزرای کابینه رژیم صهیونیستی از سرویس اطلاعات مرکزی آمریکا "سیا" خواستند به عملیات جاسوسی و شنود ضد اسرائیلی خود پایان دهد.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از پایگاه خبری روسیا‌الیوم نوشت: دو تن از وزرای کابینه رژیم صهیونیستی از سرویس اطلاعات مرکزی آمریکا "سیا" خواستند، به عملیات جاسوسی و شنود ضد مقامات اسرائیلی پایان داده شود.

درپی فاش شدن عملیات شنود و جاسوسی آمریکا ضد هم پیمان راهبردی خود در منطقه یعنی اسرائیل که ادوارد اسنودن کارمند سابق آژانس امنیت ملی آمریکا در اسنادش آن را فاش کرد، مقامات اسرائیلی خواستار پایان فوری این اقدامات شدند.

اسرائیل کاتس وزیر راه و ترابری رژیم صهیونیستی در این باره گفت: من از کابینه رژیم صهیونیستی خواسته ام با اعمال فشار بر آمریکا واشنگتن را از ادامه عملیات جاسوسی و شنود ضد تل آویو متوقف سازند.

اروی آرائیل وزیر سازندگی ومسکن کابینه رژیم صهیونیستی هم در این باره گفت: ما انتظار داریم دولت آمریکا نسبت به این اقداماتش اظهار تاسف و معذرت کند.

تاکنون دفتر نخست وزیری اسرائیل درباره رسوایی جاسوسی آمریکا از تل آویو واکنشی از خود نشان نداده است، اما خبرهای درز یافته از اسناد رسوایی آژانس امنیت ملی امریکا که ادوارد اسنودن آن را فاش کرده مشخص شد، آمریکا با کمک انگلیس پیام های الکترونیکی دفتر نخست وزیری اسرائیل و وزارت جنگ این رژیم را مورد جاسوسی قرار داده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ما نفهمیدیم بالاخره آمزیکا توسط اسراییل صحته گردانی میشه یا برعکس.
شایدم همه ی اینا توطئه صهیونیستاست؟؟