دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۴

آقای(ف)به من پول دادوگفت به شوهرت نگو

دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب: 330424
یکی از متهمان پرونده اختلاس از بیمه ایران گفت: من چکی پاس نکردم، یک روز آقای (ف) به در منزل من آمد و بسته‌ای محتوی پول به من داد و گفت: به شوهرت چیزی نگو چرا که اگر بفهمد هم با تو و هم با من برخورد می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در ادامه اولین بخش از رسیدگی به پرونده اختلاس از بیمه ایران اتهامات آقای ح.ح.م مطرح شد.

ح.ح.م به اتهام پولشویی به مبلغ بیش از ۳۷۶ میلیون تومان و تحصیل مال نامشروع به مبلغ ۷۶ میلیون در دادگاه حاضر شد اما اتهامات وارده را نپذیرفت.

وی گفت: من پولی نگرفتم تنها حقوق می‌گرفتم، من فقط چک‌ها را وصول می‌کردم و نمی دانستم که این اختلاس است.

این متهم ادامه داد: من فقط اظهاراتم در دادگاه را قبول دارم چون در دادسرا با من رفتار خوبی نشد، در مرحله دادسرا من را ۲۰ روز به انفرادی فرستادند و برایم قرار وثیقه یک میلیارد تومانی صادر کردند به همین خاطر اظهاراتم در دادسرا را قبول ندارم.

متهم دیگر این پرونده خانم ل.ز ۳۶ ساله بود که به اتهام معاونت در اختلاس و تحصیل مال نامشروع به مبلغ ۱۵ میلیون تومان در دادگاه حاضر شد.

وی ضمن رد اتهامات وارده علیه خود گفت: من چکی پاس نکردم، این ها شبیه یک داستان است.

این متهم ادامه داد: من یک روز با اداره همسرم تماس گرفتم و تا بگویم از اداره وام بگیرد اما آقای ف که ادعای برادری داشت به من گفت که من پول به تو پول میدهم و نگران نباش.

وی اظهار داشت: یک روز آقای ف به در منزل من آمد و بسته ای محتوی پول به من داد و گفت که به شوهرت چیزی نگو چرا که اگر بفهمد هم با تو و هم با من برخورد می کند.

این متهم در ادامه تأکید کرد: من پاکت را باز کردم و دیدم که ۱۵ میلیون تومان در آن است، به آقای ف زنگ زدم و گفتم که من نمی توانم این پول را برگردانم اما وی در پاسخ به من گفت که مگر قرار نیست برادرزاده ات در اداره من کار کند، من از حقوق او کم می کنم.

قاضی از متهم پرسید که آیا در نهایت شما پول را بازگرداندید؟

متهم در پاسخ گفت: نه، چون آقای ف به زندان رفت و من پولی نداشتم که برگردانم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اختلاس گرهاي ميلياردي رو ول كردن چسبيدن به اين 15ميليون.
راستی اونی که 3سال لندن بود چی شد!!!؟؟
مثل همیشه یه خنده تلخ
دستتان درد نكند بعد از اين اختلاس ها تمامي حروف فارسي رو فوت آب شديم از بس ح ح الف ب ر ت ...كردين