يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۱

بیمه زنان خانه‌دار امسال اجرایی می‌شود

شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب: 329942
یک عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی از اجرای طرح بیمه زنان خانه‌دار تا پایان سال جاری با اولویت اقشار آسیب‌پذیر و زنان بی‌سرپرست خبر داد.
به گزارش جهان، شهلا میرگلوبیات در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت اجرای بیمه زنان خانه‌دار گفت: در این زمینه جلسات متعددی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد و شخص وزیر در نامه‌ای اعلام کرد که تاکنون ۳۰ درصد این موضوع عملیاتی شده است.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شده تا پایان سال، سقف ۲۰۰ هزار نفری که برای بیمه زنان خانه‌دار درنظر گرفته شده بود نیز اجرایی شود.

این عضو فراکسیون زنان مجلس با اشاره به اولویت‌های در نظر گرفته برای اجرای بیمه زنان خانه‌دار اظهار کرد: اقشار آسیب‌پذیر و زنان بی‌سرپرست از اولویت‌هایی هستند که در این طرح در نظر گرفته شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سلام توصیه می کنم بیمه نکنند چون که روزی پول بیمه این دانشجویان هم از طریق سازمان تامین اجتماعی گرفتار کارت هدایای مورد بحث تحقیق وتفحص خواهد شد پس نزد خودتان داشته باشید که لذت اش بیشتر است ما که سی سال حق بیمه پرداخت کردیم رفت تو جیب نمایندگان مجلس ومدیران تامین اجتماعی واهداف مورد نظر شان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وخدا کند که تحقیق وتفحص دانشگاه آزاد نیز قفل گشایی شود که ببینید انجا چه خبر بوده است ؟