سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۴
۱۰

پیش‌بینی داوود احمدی‌نژاد از نتیجه مناظره احتمالی برادرش و روحانی

سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب: 329312
داوود احمدی نژاد گفت: نتیجه مناظره احتمالی که بین روحانی و احمدی نژاد برگزار شود به همان سرنوشتی دچار خواهد شد که از جلسه سوال مجلس از احمدی نژاد حاصل شد.
به گزارش جهان به نقل از ایران خبر، داود احمدی نژاد گفت: نتیجه مناظره احتمالی که بین روحانی و احمدی نژاد برگزار شود به همان سرنوشتی دچار خواهد شد که از جلسه سوال مجلس از احمدی نژاد حاصل شد.

برادر رییس جمهور سابق با بیان اینکه از جزییات نامه احمدی نژاد به روحانی اطلاع ندارد به ایران خبر گفت : نمی دانم در این نامه چه چیزی نوشته شده است و در جریان جزییات آن نیستم اما با توجه به شناختی که از برادرم دارم ، نتیجه آن را شبیه سوال مجلس از رییس جمهور در زمان وی می بینم ، یعنی همان اتفاقات و همان رویکردی که در این جلسات رخ داد ، در مناظره احتمالی رییس جمهور فعلی و پیشین تکرار خواهد شد.

وی در ادامه گفت : احتمالا احمدی نژاد در این جلسه به مسائل اقتصادی اشاره خواهد کرد و درباره پرونده هسته ای نیز مدعی خواهد شد من انرژی هسته ای را به عرش بردم و شما به فرش آوردید.

داوود احمدی نژاد همچنین درباره گزارش ۱۰۰ روزه رییس جمهور گفت : در این گزارش روحانی تنها ۳۵ دقیقه احمدی نژاد را کوبید درحالی که باید می گفت که خودش چه آورده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Netherlands
اگر چنین مناظره ای صورت بگیرد شیخ روحانی چیزی برای عرضه کردن ندارد با این گندی که در مسئله هسته ای زدند. تورم و گرانی هم که دیگر بر همه آشکار است و این شیخ فقط باعث گرانتر شدن همه چیز شده است.
چه كينه اي داره از برادرش؟؟؟؟؟
اگر داداشت جیب تو رو از پول و ریاست پر می کرد اینگونه حرف نمی زدی آنموقع که تو را انتخاب کرد چرا جبهه نگرفتی چون صرف نمی کرد.
حسینی
Iran, Islamic Republic of
احسنت برشما دکتر اگر مثل بعضیها اهل بذل وبخشش از جیب بیت المال بودی الان بلا تشبیه همانند عقیل از برادر اینقدر خرده نمیگرفت!
♥♥♥ احمدی نژاد کجایی که یادت بخیر ♥♥♥
Iran, Islamic Republic of
خدایا طالبان حق را یاری و فریبکاران را رسوا فرما
این معلوم نیست طرف کیه؟ با خودش چند چنده
حسين
طرفدار طيف هاشمي هست
برادرن اینا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
جهان گیج می زنه!
اختلاف سیاسی و نظر محمود احمدی نژاد با حسن روحانی چه ربطی به داود احمدی نژاد داره؟
مگه دعوای خانوادگیه که پای ایشون وسط کشیدید؟
هنوز قومی قبیلگی فکر می کنید حسین فریدون چی گفته؟ نظر اونم بگید. (راستی این دوتا دادش واسه چی فامیلی شون دوتاست!) نظر فامیلای دیگه شون هم بنویسید بد نیست. فامیلا یه مارک تجاری هم هست.
دیدی جهان گیج زدن چطوره؟ منم گیج زدم!!!!