کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیش‌بینی داوود احمدی‌نژاد از نتیجه مناظره احتمالی برادرش و روحانی

12 آذر 1392 ساعت 15:01

داوود احمدی نژاد گفت: نتیجه مناظره احتمالی که بین روحانی و احمدی نژاد برگزار شود به همان سرنوشتی دچار خواهد شد که از جلسه سوال مجلس از احمدی نژاد حاصل شد.


به گزارش جهان به نقل از ایران خبر، داود احمدی نژاد گفت: نتیجه مناظره احتمالی که بین روحانی و احمدی نژاد برگزار شود به همان سرنوشتی دچار خواهد شد که از جلسه سوال مجلس از احمدی نژاد حاصل شد.

برادر رییس جمهور سابق با بیان اینکه از جزییات نامه احمدی نژاد به روحانی اطلاع ندارد به ایران خبر گفت : نمی دانم در این نامه چه چیزی نوشته شده است و در جریان جزییات آن نیستم اما با توجه به شناختی که از برادرم دارم ، نتیجه آن را شبیه سوال مجلس از رییس جمهور در زمان وی می بینم ، یعنی همان اتفاقات و همان رویکردی که در این جلسات رخ داد ، در مناظره احتمالی رییس جمهور فعلی و پیشین تکرار خواهد شد.

وی در ادامه گفت : احتمالا احمدی نژاد در این جلسه به مسائل اقتصادی اشاره خواهد کرد و درباره پرونده هسته ای نیز مدعی خواهد شد من انرژی هسته ای را به عرش بردم و شما به فرش آوردید.

داوود احمدی نژاد همچنین درباره گزارش ۱۰۰ روزه رییس جمهور گفت : در این گزارش روحانی تنها ۳۵ دقیقه احمدی نژاد را کوبید درحالی که باید می گفت که خودش چه آورده است.


کد مطلب: 329312

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/phototitr/329312/پیش-بینی-داوود-احمدی-نژاد-نتیجه-مناظره-احتمالی-برادرش-روحانی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com