جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۱۹
۷۷

افشاگري داوود احمدی‌نژاد عليه برادرش

می خواستند ۴۰۰ میلیون دلار بالا بکشند که نگذاشتیم/ غیر از ماجرای ۱۶ میلیارد،یک ۹ میلیارد هم هست!
شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب: 320298
وقتی برای یک دانشگاه خلاف قانون ۱۶ میلیاردتومان بدون اجازه بر می‌دارد دولت پاک کجاست؟ وقتی که غرور به میان بیاید عقل از بین می‌رود. عقل که از بین می‌رود، خلاف به این بزرگی نیز که صورت می‌گیرد باز هم از خلافکاران حمایت می‌کنندو می‌گویند ما کار را تازه شروع کرده‌ایم و باید از این‌ها پرسید اگر کار شما این دانشگاه، اقدامات قبلی وکارهای اقتصادی بود باید گفت هیهات مناالذله.
افشاگري داوود احمدی‌نژاد عليه برادرش
به گزارش جهان، داود احمدی نژاد دوباره به میدان آمده و علم افشاگری در برابر برادر خود به اهتزاز در آورده است. او در گفتگویی با روزنامه قانون گفته است که با فساد ۴۰۰ میلیون دلاری هم در دولت احمدی نژاد رخ داده است و در خصوص ۱۶ میلیارد هم از دولت روحانی خواسته اند در ازای برگشت پول سر و صدا راه نیاندازند!

متن کامل این گفتگو به این شرح است.

شما یکی از چهره‌هایی بودید که برای ثبت نام در انتخابات آمدید، دلیل‌حضور و انصراف شما چه بود؟

همیشه خواست نظام این است که بازار انتخابات داغ باشد و هر کسی وظیفه دارد این بازار را داغ کند و من هم با حضورم بازار را داغ کردم.

به نفع جلیلی کنار رفتید؟

خیر. من به ایشان انتقاد شدید هم داشتم. برخی از دوستان گفتند به نفع ولایتی کنار بروم و چون ولایتی پخته‌تر از جلیلی بود برای ولایتی تبلیغ کردیم ولی تشکیلات ولایتی خیلی ضعیف بود و موفق نشد.

با توجه به روی کار آمدن آقای روحانی آیا باز هم اصولگرایان توان بازگشت به قدرت را دارند؟

نظام ما آزاد است و مردم نیز اختیار دارند.این موضوع به عملکرد این آقایان بستگی دارد، همانطور که به عملکرد احمدی‌نژاد بستگی داشت و چون احمدی‌نژاد عقلش را به دست جریان انحرافی داد و مردم نیز این را فهمیدن دیگر از آن‌ها استقبال نشد. باید اشاره کنم رهبر انقلاب بالاي سر این ملت است و هرجا که باید حرفی را بزند می‌زند و با کسی رو دربایستی ندارد.

دلیل اختلاف شما با احمدی‌نژاد چه بود؟

جریان انحرافی که دور وی را گرفته بود وگرنه ما با برادرمان که پدر کشتگی نداشتیم.

خیلی‌ها گفتند شما به دنبال سهم خواهی بودید و احمدی‌نژاد هم به سینه شما دست رد زد و سبب شد شما به مخالفان او تبدیل شوید، این ادعا را قبول دارید؟

بله. ما دنبال سهم خواهی بودیم ولی سهم انقلاب و ولایت. سهم ما ولایت بود و ما می‌خواستیم هر کسی، هر کجا می‌آید و می‌رود مطیع ولایت باشد.

این اتفاقات بیشتر از زمانی شروع شد که پای مشایی به معادلات اصلی دولت باز شد این فرد از ابتدا با شما نسبت فامیلی داشت ولی چرا بعد از گذشت سال‌ها رابطه شما با وی به اختلاف کشید؟

این فرد از ابتدا مشکل داشت و من از ابتدا به شدت مخالفت می‌کردم که مشایی فامیل ما شود و او را به عنوان فامیل قبول ندارم. ما از پدر و مادری که راه و رسم عقیدتی دیگری نیز داشته باشند تبعیت نمی‌کنیم و تنها به آن‌ها احترام می‌گذاریم چه برسد به شخص دیگری.

چرا تلاش نکردید جلوی مشایی را بگیرید؟

ما نمی‌دانستیم مشایی تا چه حد در احمدی‌نژاد نفوذ داشت ولی از ابتدا در او نفوذ کرده بود. باید بگویم انسان اگر در وادی غرور حرکت کرد هر کسی می‌تواند وارد وجودش شود و او را از راه خارج کند. وقتی انسان به وادی کبر افتاد دیگر درست بشو نیست. امام (س) نگفت خط قرمز من دولت است بلکه ایشان گفتند خط قرمز من قانون است. خط قرمز احمدی‌نژاد عوض شد و گفت دولت من، خط قرمز من است و همین می‌شود که شانزده میلیارد تومان پول را می‌برند و می‌گویند اشتباه شده است و برمی‌گردانیم، این یعنی چی؟

چرا اینطوری شد؟

چون قانون را قبول ندارند و خود را جای قانون قرار می‌دهند. نتیجه این می‌شود که وقتی امام (س) و رهبر انقلاب می‌گویند اختلاف افکنی حرام است این آقایان قوای دیگر را برنتافتند و رفتند در مجلس جنگ راه انداختند. از سوی دیگر وقتی قوه قضايیه مجرمان را احضار می‌کرد این آقایان نمی‌گذاشتند مجرمان به پیشگاه قانون بروند و این یعنی به حرف قانون و رهبری توجهی ندارند.

خیلی‌ها اینکه احمدی‌نژاد به پای دوستانش می‌ایستاد را خصلت خوب وی معرفی می‌کردند، نظر شما چیست؟

در حکم الهی آمده است تا وقتی که نیروی من از مسیر قانون انحراف نداشته ما باید با تمام وجود از او دفاع کنیم ولی وقتی از مسیر قانون خارج شد چرا باید دفاع کرد. در جبهه‌ها نیز ما ارتشی، سپاهی، بسیجی و حتی فرمانده نیروی دریایی داشتیم که راه را اشتباه رفت و با او برخورد شد. احمدی‌نژاد همه چیز را پس زد و در جامعه اختلاف ایجاد کرد و نظام را تضعیف کرد. ببینید یک وقتی بنده مسئولیتی ندارم حرفی می‌زنم انعکاسی ندارد ولی رئیس جمهور اگر دست به تضعیف نظام بزند مشکلات فراوانی را پیش می‌آورد...

مشکل چه بود؟

مشکل این بود که احمدی‌نژاد از قانون عدول کرد و این می‌شود که در ثبت نام انتخابات دست مشایی را بلند و از جایگاه قانونی خود را خرج یک آدم می‌کند و سعی دارد شخصی را بر مردم تحمیل کند و احمدی‌نژاد اگر انتخابی داشت باید من را معرفی می‌کرد ولی من را برادر قرار نداد. چراکه به وی انتقاد کردم.

رهبرمعظم انقلاب در سخنان اخیرشان با اشاره به تحرکات دولت یازدهم در سیاست خارجی فرمودند که از دیپلماسی این دولت حمایت می‌کنند ولی برخی‌ها خود را فرا‌تر از قانون می‌دانند و اظهاراتی را بیان می‌کنند که انگار ایشان با تمامی اقدامات دولت مخالف‌اند، نظر شما در این باره چیست؟

ما نباید نظر خودمان را به عنوان قانون و مصلحت نظام قرار دهیم. این دوستان که نیویورک رفتند اقدامات خوب وبد داشتند ولی باید دید که کدام بیشتر است که به نظر من اقدامات خوب دوستان بیشتر از برخی ایراد‌ها بود. دولت منافعی که آمریکا می‌خواست در اختیار آن‌ها نگذاشت. صدام هشت سال با ما جنگید و جنایات فراوانی داشت ولی در حال حاضر مصلحت نظام این است که از دولت عراق حمایت کنیم.

یعنی بنا به مصلحت هر اقدامی حتی رابطه با آمریکا نیز صورت می‌گیرد؟

بله. منافع ما در این است که از نظام عراق حمایت کنیم و اگر آمریکا نیز دست از شیطنت بردارد چه دلیلی دارد ما با آمریکا دشمن باشیم.

پس چرا برخی از دوستان هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است با لنگه کفش به رئیس جمهور کشورمان حمله می‌کنند؟

این آدم‌ها را‌‌‌ رها کنید. این افراد تندرو هستند و درشأن یک مسلمان ایرانی نیست که با کفش و گوجه فرنگي به رئیس جمهور حمله كنند. دیپلماسی یعنی فریب و دو طرف سعی می‌کنند حرف خود را به کرسی بنشانند. باید دید نتیجه تدبیر و امید چه می‌شود و بعد از آن عکس العمل نشان دهیم و اینکه شتاب زده کاری کنیم و نظام را تضعیف کنیم، درست نیست.

به نظر شما اقداماتی که سبب تضعیف نظام می‌شود پا گذاشتن جای پای نتانیاهو و صهیونیست‌ها نیست؟

آدم بی‌ترمز و بی‌منطق به اینجا می‌رسد. در گذشته منافقین انتقاد نا‌بجا می‌کردند و امروز آلت دست استکبار جهانی هستند و دست به کشتار می‌زنند و تحت دستور اسرائیل بمب گذاری می‌کنند.

یعنی این تندروی‌ها باعث این اقدامات می‌شود؟

بله، آدم اگر بی‌منطق باشد به هر جایی کشیده می‌شود. اگر قرار است جلوی مخالف‌مان هم ایستادگی کنیم باید با منطق باشد. ما با منطق در برابر جريان انحرافی ایستادگی کردیم و هر چه گفتیم از فساد هزار میلیاردی تا هزاران دزدی از بیت المال که رو نشده است، درست از آب درآمد.

یعنی در همه این دزدی‌ها دست جریان انحرافی در کار بوده است؟

یک شرکت خارجی به ایران پیشنهاد كرد تا از مازوت، بنزین تهیه کند. این طرح به دست ما رسيد و با یکی از وزرای نفت آن زمان مشورت کردیم که او گفت این طرح غیر ممکن و مانند این است که از قره قورت، شیر تهیه کنیم. آن‌ها می‌خواستند یک پالایشگاه به وسعت تهران احداث کنند و در آخر با استفاده از هزاران تن مازوت شاید یک قطره بنزین تهیه کنند و این یعنی اینکه می‌خواستند سرمایه ملت را بالا بکشند. راس این جریان یعنی مشایی به دست خط خودش به یکی از بانک‌ها دستور داده بود که ۴۰۰ میلیون دلار به آن‌ها تخصیص دهد که ما جلوی آن را با کمک معاون آن بانک گرفتیم که بعد‌ها آن معاون بانک را نیز سرنگون کردند.

یعنی این معاون بانک توسط جریان انحرافی برداشته شد؟

بله مشایی هر کس را می‌خواست عوض می‌کرد و احمدی‌نژاد او را خط قرمز خود می‌خواند و افراد هم از ترس اینکه جایگاه خود را از دست ندهند و اخراج نشوند دستورات او را انجام می‌دادند. من اگر جلوی احمدی‌نژاد ایستادم برای این بود که افرادی را خط قرمز خود معرفی کرده بود که برای قانون هیچ احترامی قائل نبودند.

پس چرا آقای احمدی‌نژاد دولتش را پاک‌ترین دولت می‌نامید؟

وقتی آدم مغرور شود حق و باطل را تشخیص نمی‌دهد. وقتی برای یک دانشگاه خلاف قانون ۱۶ میلیاردتومان بدون اجازه بر می‌دارد دولت پاک کجاست؟ وقتی که غرور به میان بیاید عقل از بین می‌رود. عقل که از بین می‌رود، خلاف به این بزرگی نیز که صورت می‌گیرد باز هم از خلافکاران حمایت می‌کنندو می‌گویند ما کار را تازه شروع کرده‌ایم و باید از این‌ها پرسید اگر کار شما این دانشگاه، اقدامات قبلی وکارهای اقتصادی بود باید گفت هیهات مناالذله.

نمونه‌های دیگر هم دیده بودید؟

یکی از دوستان به ما گفت وقتی که آگهی فروش فولاد خوزستان را دیدیم دو ماه قبل از آن به امیرمنصور خسروی گفته بودند که فولاد را بررسی کند و بعد هم آگهی فروش ۱۰ روزه زدند که فقط خسروی بتواند سهام را خریداری کند و از قبل نیز به وی گفته بودند که مسائل را بررسی کند و این اصل جرم است که ما ماجرا را به کمیسیون اصل نود ارجاع دادیم. جرم این انحرافی‌ها یکی ‌دوتا نیست در سایپا، مس سرچشمه و جاهای دیگر نیز پول خوردند. به ما گفته‌اند این دوستانی که ۱۶ میلیارد را برده بودند طی نامه‌ای به نهاد ریاست جمهوری گفته‌اند که ۹ میلیارد و ششصد میلیون تومان دیگر نیز برداشته‌اند و از آن‌ها خواسته‌اند که آبروریزی نکنند و در خفا این پول را نیز بر می‌گردانند.

از این‌گونه اقدامات در گذشته هم بوده است؟

بله، سال ۷۲ یکی از اعضای حزب توده را دستگیر کردیم که با پول جمهوری اسلامی به خارج رفته و خود را درمان کرده بود، در آن زمان یک میلیارد و نیم مفقود شد. ما نیز آن‌ها را دستگیر کردیم که بعد از مدتی ما را نیز از کار بیکار کردند. در همین اواخر که در پدافندغیر عامل که انجام وظیفه می‌کردم از طرف جریان انحرافی پیام آوردند که از آنجا نیز برکنارت می‌کنيم و من گفتم که برای من اهمیتی ندارد.

در این دولت یازدهم چطور؟

اسنادی علیه وزرای این دولت نیز داریم که چه خلاف‌هایی کرده‌اند ولی چون چشم ما به دهان مقام معظم رهبری است و ایشان هنوز اظهار نظر نکرده‌اند ما نیز سکوت‌می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ما با فساد مخالفيم
اما از برادر رئيس جمهور سابق مي پرسيم كه آيا ايشان اين حرفها و افشاگريها را براي رضاي خدا انجام ميدهد؟!
Iran, Islamic Republic of
ایشان به دنبال پست در دولت هستند ولاغیر
نمیداند که دولت کنونی از هرچه احمدی نژاد بیزاره!!!!
بالاخره هرکسی باید به طریقی مشهور شود احساس می کنم این آدم هم شبیه علی مطهری حرف می زند
فضای انتقادات خیلی خیلی ناراحت کننده است . بنده خدا که اینطوری داره حرف می زنه اگه مدرک نداشته باشه می دونید چیکارش می کنند ؟ فکر می کنم زیادی دارید از حاج محمود عزیز که دوستشم دارم حمایت می کنید . خیلی راحت ایشونی سهم خواه می دونید!این درست نیست!
خدا خیرت بده
این آقا شده کاسه داغ تر از آش
آخه کی تور رو قبول داره که بقیه رو نصیحت هم می کنی ؟
به نظر من که دنبال مطرح کردن خودش هست و دقیقاً خلق و خوی اشتباه برادرش او نیز دارد.
علي طهماسب پور
Iran, Islamic Republic of
باششششه تو راست مي گي!!!!!!
محمد
United States
((احمدی‌نژاد اگر انتخابی داشت باید من را معرفی می‌کرد ولی من را برادر قرار نداد. چراکه به وی انتقاد کردم)) همين جمله نشان ميده كه عقد و حسد اين فرد چقدر است .
عبدالله
من اوایل فکر می کردم داوود راست میگه. اما وقتی برای ریاست جمهوری ثبت نام کرد و توقع داشت دکتر از او حمایت می کرد و بقول خودش دستش را بالا می برد فهمیدم حرف هایش برای رضای خدا نبود . بارها می گفت مدرک دارد که مشائی فراماسونی، جاسوس است و.... . بسم الله حالا که سایه اورا و هرکه منتسب به احمدی نژاد باشد با تیر می زنند. مدارک را بده تا پدرش رو در بیاورند
اگه تو رو معرفی می کرد که از این هم بدبختر می شد
عبدالضعیف الذلیل الحقیر
آقای داوود احمدی نژاد! واقعا حیف دکتر محموده که برادر توهست...وقتی کسی که اعتقاد دارد دیپلماسی یعنی فریب!!!پس کلا آدم باید به ایمان و اعتقاد اون فرد شک کنه...
جهان! واقعا اگه اون از برادرش تعریف میکرد هم مصاحبه اش رو میذاشتی تو سایتت؟؟؟پس اینکارا رو بس کن...
خدا رو شکر که دکتر احمدی نژاد عزیز راهشو از این آدم جدا کرد....
طلحه وزبیرها هنوز هستند فقط به روز تر شده اندا....
این همه فساد را از یاران احمدی نژاد دیده اید و باز هم از او حمایت میکنید؟؟؟
چرا چشمان خود را بسته اید؟؟؟
فریدون
خدا پدرت رو بیامرزه!پس چرا با وجود انهمه فسادی که در دولت های هاشمی و خاتمی رخ داد حالا از اونا حمایت میشه.افرادی که از قبل قرار داد هایی مثل کرسنت و استات اویل پول ها به جیب زدند،قرار داد هایی که صداش از تو ایران در نیومند،حالا همه ی اون افرادی که چنین قرار داد هایی را منعقد کردند،دو باره برگشتن به همون پست و و مقام ها.کسانی که زمانی می گفتند ایران سکولار،چه طوری هست که الان دوباره امدن روی کار.جریان انحرافی دولت خاتمی یعنی سکولارسیم و حمایت همه جانبه ی خاتمی از اون دیدند و باز هم از اون حمایت کردند
اقا داوود حسادت و بخل و کینه تا کجا که برادر خود را فروختید شما ایا شما راحتتر از ان مردم را نمیفروشی؟
از هاشمی یاد بگیر داود جون ببین چطور پای پسر ناخ... واستاده
علی
اسنادی علیه وزرای این دولت نیز داریم که چه خلاف‌هایی کرده‌اند ولی چون چشم ما به دهان مقام معظم رهبری است و ایشان هنوز اظهار نظر نکرده‌اند ما نیز سکوت‌می‌کنیم.
این توهین به رهبری است
یعنی رهبر در برابر فساد سکوت میکنند
این ....رو برو جایه دیگه بگو
Iran, Islamic Republic of
اين بنده خدا كمبود داره .هر از گاهي مي خواد خودشو مطرح كنه تا بگه منم هستم.
Iran, Islamic Republic of
مثل داداشش هست
Iran, Islamic Republic of
اگر با همان تحلیلی که از ولایتی حمایت کرده با همان تحلیل افشاگری می کنه تکلیف روشنه!

تا حالا چند نفر این آقا ر تایید کردن؟
مصطفي
Iran, Islamic Republic of
صرفنظر از اين كه احمدي نژاد چه خطاهايي داشته و لازم است از او انتقاد شود، بايد گفت داود احمدي نژاد در حد و اندازه تحليل شرايط سياسي و مسائل انقلاب نيست. اين كه خبرِ دروغِ پرتاب لنگ كفش را با پرتاب گوجه فرنگي هم جمع ميزند! و منتقدين به خط سازش را تندرو معرفي مي كند و از مصلحت رابطه با آمريكا دفاع ميكند، ولايتي را بر جليلي ترجيح ميدهد و انتقاد شديد از جليلي دارد و ... نشان مي دهد، اساسا از سطح مناسبي از بينش انقلابي گري برخوردار نيست و فقط در مقطعي به خاطر برادر رئيس جمهور خود داراي شهرت رسانه اي شده است؛ و لاغير...
عبدالله
من هم معتقدم که داوود به خاطر برادرش معروف شد بعد هم وقتی شروع به مخالفت کرد. مخالفین دکتر از او بهره برداری کردند.نمی دانم با چه سابقه مدیریتی یا سیاسی کاندیدای ریاست جمهوری شد بعد هم رفت به سمت ولایتی .نه اینکه ولایتی ادم بدی است اما در زمین هاشمی بازی می کند.
امیر
چرا درزمان دکتراحمدی نژاد چشمتان به دهان رهبری نبود
اینکه دانشجویان بسیجی را افراطی میدانید برای این است که چشمتان به دهان رهبری است!؟
داوود خان ، محمود عزیز خیلی حرمت شما را نگه داشته است ،
محمودکبیر تک هست...
اشکان
محمودحرمت رهبری رو نگه نداشت....
هاشم آقا
خود آقا همچین نظری نداشته و ندارند حالا شما از ولایت فقیه جلو میزنید و میگید احمدی حرمت رهبر رو نگه نداشت؟؟؟؟ لازمه یادآوری کنم حضرت آقا در حکم انتصاب آقای احمدی نژاد ایشان را دامت تاییداته نامیدند خواهشن به فرهنگ دهخدا مراجعه کنید تا معنیش رو بفهمید... من دیگه حرفی ندارم........
اشکان
چه زود 11 روز خانه نشینی احمدی نژاد رو یادتون رفت؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
باید که عمر قرن هایی به سر آید
تا مثل یک احمدی دیگر آید
...
Iran, Islamic Republic of
ولي رهبري هميشه از محمود راضي بود.شما هستيد كه حرمت رهبري رو نداريد و برخلاف نظر او از طف ايشان صحبت مي كنيد.
علی
آقا داوود:دیپلماسی یعنی فریبکاری !!!و اگر قرار بود احمدی نژاددست کسی را بلند میکرد باید دست منو بلند میکرد!!!آقا داووداین گونه صحبت ها از چه چیزی حکایت میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حسین
United States
اینطور که معلوم است برادر احمدی نژاد گرفتارنفس خود شده و همچنان در صدد تهمت و افترا و انتقام است .. آخه عزیزمن ...
حالا آمار رقم پیشنهادی به دولت روحانی رو این از کجا داره؟؟
اگر قدری قاطعیت در این مملکت حکمفرما بود دیگر کار به اینجاها کشیده نمی شد که برادر علیه برادر دست به افشاگری بزند . از قدیم گفته اند خشت اول که نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج . اگر ازهمان اول جلوی این بی قانونی ها و بخور و بخورها گرفته می شد و فقط به حرافی و مصلحت اندیشی به جای قانون مداری و برخورد جدی با متخلفان بسنده نمی شد الان شاهد این ظلم و بی عدالتی ها نبودیم . و صدها بار افسوس .
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد خطای ما اصول گرایان بود

جلیل هم احتمال داشت همین بشه
Iran, Islamic Republic of
احمدي نژاد درسترين انتخاب بود و هست و خواهد بود.
علی
ایشان پای حرفهایش بایستد و نشانی اون نیروهای نظامی را که ادعا می کرد مشایی اینها دارند آموزش می دهد بدهد
احسنت
اگر با برادرت مشکل شخصی داری بهتر است این مشکل را در خانه حل کنی نه اینکه در بین مردم جار بزنی. برادری که ابروی برادرش را نگه ندارد مطمئن باش ابروی هیچکس دیگر را هم نگه نمی دارد.
ایشان با این افاضات احتمالا امید دارند در دولت جدید پست بگیرند!!! از حاج محمود که ابی برایشان گرم نشده!!! تقوی تقوی تقوی!!!
United States
آره بابا جان اشکال اینه که هرکی تو اون مملکت تریبون داره واسه اراجیف گفتن.

خدایی بگو آخه تو واسه خدا اینکارو انجام میدی؟؟

واقعا باید به این یکی گفت ...

باز اون یه خدمتی ماندنی به این مملکت کرد...
تو کی هستی؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
وای خدای من!! آدم ها چقدر میتونن عقب برن و چقدر میتونن خودشون رو توجیه کنن؟
به چه قیمتی واقعاً؟ این بنده ی خدا که به دست خودش دیگه داره خودش رو مضحکه خاص و عام میکنه!! کاش حداقل یه کم سیاست داشت. دلم میسوزه براش
سلمان
این برادر عزیز در توجیه مذاکره با آمریکا مثال عراق کنونی رامثال آورده و می گوید: «صدام هشت سال با ما جنگید و جنایات فراوانی داشت ولی در حال حاضر مصلحت نظام این است که از دولت عراق حمایت کنیم.»
کسی نیست به او بگوید بزرگوار حزب بعث از سیاست و قدرت عراق رفته است اما آیا آمریکا تغییری کرده است؟
واقعا برای درک این آدم متاسفم
nasrollahi
Iran, Islamic Republic of
معلومه اين هم مثل برادر حضرت علي دستش از اتش....
نورالدین
United States
آقای ولایتمدار اگر مشایی هرکس رو می خواست جابجا می کرد شما هم که همین مشی رو در پیش گرفته بودید ولی چون بهتون بازی داده نشد شروع به انتقاد کردید.
Iran, Islamic Republic of
عزیز دل برادر از دولت جدید اسناد داری ولی منتظری بهت ....بدند ندادند افشاگری میکنی به شما میگن...
چرا حالا؟ اگر اسناد علیه این دولت هم دارید بفرمایید. نکنه میخواین این دولت هم تموم بشه بعد بگید من میدونستم من میدونستم! عجب حب مقام آدم را گرفتار میکنه!
علی طهماسیب پور
نه عزیزم این اصول گرایان یا همان اقتدار گرایان بودن که این وضع رو پیش اوردن فقط می خواستن بگن ما بودم که احمدی نژاد رو رییس جمهور کردیم دیدید که خدا چه جوری زد پس کلشون
مردم آگاه هستند
جلیلیان
Iran, Islamic Republic of
احمدی‌نژاد به رای اصولگرایان خیانت کرد و بشترین ضربه را به اصولگرایی زد که بایستی با دقت این سابقه ی بد از بدنه ی اصولگرایی پاک شود .
اصولگرایان هیچ وقت رای بالایی نداشته اند و شماها دنبال احمدی بودید وگرنه احمدی نژاد به واسطه حسن شهرتش 25 میلیون رای اورد نه مثل شما 6میلیون و نهایتا با رای جلیلی شدید 10 میلیون
نیماراسخ
ایشان به منزله ی ... برادر رستم هستند!چرا آن زمان که مصدر امربود کناره گیری و افشاگری نکرد؟
افرین بر حاج داود ایشان هرچندوقت یکبار افشاگری میکند...
... افرادمنفعت طلب وکشور به هم زن
من از مشایی بیزار بودم....
ما روز به روز به ایشان بیشتر ایمان و ارادت پیدا می کنیم
سید
قشنگ مشخصه که سایت جهان داره هماهنگ شده نظارتو میزاره کاملا سلیقه ای یک نظر مخالف احمدی نژاد نیست ! .... حالا اگه مردی نظرو چاپ بزن
میثم
دوستان
خواندم که بزرگی از بزرگان دین ما گفت
مرز بین حق و باطل فقط چهار انگشت است . پس کاری نکنیم که در مسیر باطل باشیم.
سعی کنیم که در نظرات خود هم مرز بین حق و حقیقت را بشناسیم و حالا چون طرفدار یک جریانی هستیم از روی عصبانیت یا هر چیز دیگری نظری غیر منطقی و غیر اسلامی دهیم.
یادمان باشد که این گناه کوچک نیست. چرا که کوچک شمردن گناه خود گناه بزرگی است .
حرف های خوبی بود.خدا حفظش کنه
بیچاره احمدی نژاد آنقدر که برادر... به او ضربه می زند دشمنش نمی زند.
ashkan
طرفردارهای احمدی نژاد یه مقدار منطقی باشند. وضعی که ما الان گرفتارشیم بخاطر نادانی های احمدی نژاد بود
Iran, Islamic Republic of
بخاطر ناداني مخالفان احمدي نژاد بود- چون فكر ميكردن كه با خراب كردن اوضاع مملكت محمود رو نابود ميكنن - ولي چيزي كه عوض داره گله نداره
باشه اقای احمدی نژاد، ما شتابزده عمل نمی کنیم و اجازه می دیم دوستان اش باجاش تقدیم کدخدا کنن بعد میایم موضع میگیریم. برادر حالا یکی لنگ کفش هم پرت کرده اشتباه کرده، مگه دعوا سره لنگه کفشه؟ چرا اصل موضوع را منکر میشید؟
...هردوتاشون
خوشم میاد خانوادگی تو کار افشاگرین!
ناشناس
برادر با برادر پشت برپشت
درخت بی برادر کی کند رشد
Iran, Islamic Republic of
حضرت آقا بار ها نظرشان را را جع به افشا گری اعلام کرده اند تخلفی اگر شده باید در دادگاه به اثبات برسد و بعد اعلام گردد این مطالب چیزی جز تضعیف نظام نیست
سيد
خيلي جالبه! هيچكدام از نظر دهندگان عزيز هيچ اشاره اي به ١٦ ميليارد و ٩ ميليارد نمي كنند. انگار ١٦ تا يك توماني بوده! خودتان جواب دهيد به وجدان خودتان كه اگر اين كار را دولت هاشمي يا خاتمي يا روحاني كرده بودند، شما چه مي گفتيد و چه مي نوشتيد و چه مي كرديد؟ قرآن را به ياد بياوريد: و اذا حكمتم بين الناس ان تحكموا باالعدل

والعاقبه للمتقين
رسول
مگه تو دولت هاشمی و خاتمی نکردن؟ دانشگاه آزاد این همه زمین و اموال را از کجا آورد؟یا بنیاد بارانو با حقوق کارمندی زدن؟ گرفتی مارو؟
قاسم
اختلاس های دولت هاشمی و خاتمی چند تا ویژگی داشتند یکی اون که 16 میلیارد پیش اونا پول خورده محسوب می شد. دوم اونکه از داخل ایران به ندرت صداشون در می اومد چون مخالف قدرت مندی نداشتن که اقداماتشون رو رصد کنند .نمونه اش قرار داد کرسنت.خدا می دونه در این دوره ها چند تا از این قرار داد ها امضا شد و صداش در نیومده
اصغر
Mozambique
بنام خدا
حضرت آقا در سخنان قبل از انتخابات فرمودند : ما دولتی میخواهیم با محسنات این دولت و بدون معایبش . این عادلانه ترین اظهار نظری بود که میتوانستیم بشنویم . مشکل ما این است که همگی مجتهد طراز اولیم و از تخت مرجعیت هم پائین نمی آئیم .
علی قلم
Iran, Islamic Republic of
خدماتی که احمدی نژادبه این کشورکرده بعداهمه بهش رحمت می فرستند.این های وهویهایی که الان علیه دولت ایشان به راه انداختند...همش چرته اگه حقیقت داشت مجلس کجا بود؟ مگه وظیفه مجلس نظارت برکارهای دولت نیست؟چراگروه انحراف و...جزو10 سئوال مجلس نبود؟یه کمی عاقل باشیدوعادل.
حشمت
Iran, Islamic Republic of
اقای احمدی نژاد یکی از نمادهای مبارزه علیه ظالمان جهان است وبس
عبداله مقصر
Latvia
متاسفانه ، باید بپذیریم که آقای احمدی نژاد بالاخره متصل به یک جریان ارزشی در کشور است و تفکیک ذهنی آن هم برای مردم با توجه به فضا سازی های بسیار حرفه ای که صورت می گیرد امکان پذیر نیست ، و علیرغم زحمات بسیار زیادی که ایشان در طول 8 سال کشیده اند ، در دو سال آخر دچار انحرافات و دوری ایشان از خیلی از باورها و ارزشها بودیم ، ولی به همان دلیلی که در اول صحبت خودم عرض کردم ، جهت جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از این افشاگری ها به نظر می رسد که برادر ایشان باید کمی هوشیارانه تر به این قضیه نگاه کند و اگر واقعا برای رضای خدا این حرفها را می زند ، لازم است کمی هم به فایده گفتن این حرفها در چنین زمانی بیشتر بیندیشد ، اگر چه این داستان استخوانی در گلو شده ، که هر راست نشاید گفت
يونس
اينها معني اش اينه كه هم دولت مثلا سازندگي هم اصلاحات هم نهم هم كليد همه در يك موضوع اشتباه كردن و اون هم نصب اقوام و بستگان نزديك و دور در مناصب مملكتي است حتي استانداران و مديران كل هم اين كار راكردن مثلا دولت اخير و استاندار البرز چندين طاهري و فريدون و خواهر زاده و دوست و همكار را در پست مهم منصوب كردن با كدام منطق و لياقت خدا ميداند و خودشان چه جوانان لايقي كه بيكارند
سید محمد محسن
.... هیچ کس در این مملکت شما رو دوست ندارد
سید هاشمی
دکتر احمدی نژاد یک شخصیت خاصی بود که نقاط منفی ومثبتی داشت....