چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

تسلط‌ارتش‌سوریه‌بربخشی ازبلندیهای قلمون

دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب: 326179
منابع خبری محلی در سوریه گزارش دادند ارتش این کشور پس از کسب موفقیت در عملیات شهر القاره کنترل بلندی‌های اطراف آن را در اختیار گرفت.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از المیادین نوشت: منابع نظامی سوریه اعلام کردند، ارتش این کشور موفق شده است تا کنترل برخی ارتفاعات قلمون را دراختیار خود بگیرد.

به گفته این منابع ارتش سوریه پس از موفقیت در نبرد شهر القاره که در القلمون قرار دارد کنترل بلندی‌های اطراف این شهر را نیز دراختیار خود گرفته است.

این درحالی است که پایگاه خبری «المنار» روز گذشته اعلام کرد طبق گزارش‌های تأیید نشده برخی منابع خبری، یگان‌های نظامی ارتش سوریه موفق شده اند به شهر «القاره» که از مهمترین مراکز گروه‌های مسلح تروریست در منطقه القلمون است، تسلط پیدا کنند.

یک منبع امنیتی سوریه به خبرگزاری فرانسه گفته است: «ارتش سوریه به تعقیب برخی گروه‌های مسلح که در حال فرار از شهر آزادشده مهین هستند، مشغول است».

براساس گزارش خبرگزاری دولتی سوریه (سانا)، ارتش سوریه همچنین در ریف «تلکلخ» موفق شدند عملیات گروه‌های مسلح را که درصدد بودند از لبنان به این منطقه نفوذ کنند، خنثی و آنها را به‌طور کامل نابود کنند.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه (وابسته به معارضان سوری) نیز تسلط ارتش این کشور بر جاده‌های رابط فرودگاه بین المللی حلب و صنایع تسلیحات دفاعی سوریه را تأیید کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *