يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

سجادی:کارم رادروزارت ورزش ادامه می‌دهم

دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب: 324791
نصرالله سجادی گفت: صبح اول وقت سرکارم هستم و تا زمانی که بخواهند کارم را در این معاونت ادامه خواهم داد.
به گزارش جهان به نقل از سایت وزارت ورزش و جوانان، سید نصرالله سجادی وزیر پیشنهادی ورزش وجوانان بعد از اینکه نتوانست رای اعتماد نمایندگان مجلس را بدست آورد، صبح امروز (دوشنبه) به دفتر کارش در معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای بازگشت.

سجادی در مورد رای اعتماد نمایندگان مجلس گفت: به نظر و رای نمایندگان احترام می‌گذارم و به عنوان یک خدمتگزار نظام، دولت و مردم ایران در هرجایی که لازم باشد به ورزش کمک می‌کنم.

او در مورد شایعه استعفای خود از معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: چنین چیزی صحت ندارد، صبح اول وقت سرکارم هستم و تا زمانی که بخواهند کارم را در این معاونت ادامه خواهم داد.

سجادی درباره ثبت نام از نامزدهای فدراسیون‌های ورزشی و انتخابات آنها گفت: این هفته که تعطیلی ایام سوگواری سید الشهداء است و هفته آینده هم وزیر ورزش و جوانان در مجلس معرفی خواهد شد. بعد از آن برنامه ها را دنبال می‌کنم.

معاون قهرمانی و ورزش حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مورد شرایط کنونی وزارت ورزش و جوانان و عدم انتخاب وزیر توسط نمایندگان مجلس افزود: کارها در وزارتخانه مطابق برنامه پیگیری می‌شود.

او ادامه داد: امیدوارم هرچه زودتر وضعیت وزیر مشخص شود با توجه به مسائل و مشکلات زیادی که در ورزش و جوانان وجود دارد. رویدادهای بزرگ بین المللی در سال آینده مانند جام جهانی فوتبال، مسابقات قهرمانی بسکتبال جهان، لیگ جهانی والیبال واز همه مهم‌تر بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی را در پیش رو داریم که امیدوارم با برنامه ریزی شاهد موفقیت‌های بزرگ تیم‌های ملی کشورمان باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *