دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

شکست آمریکا در کاهش نرخ فقر

يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب: 324666
بنابر آخرین اطلاعات دولت آمریکا، شمار شهروندان آمریکایی که در فقر زندگی می‌کنند، نسبت به سال گذشته بدون تغییر بوده و هنوز ۱۵درصد جمعیت آمریکا را فقرا تشکیل می‌دهند.
به گزارش جهان، فارس به نقل از اسپا نوشت: بنابر آخرین اطلاعات دولت آمریکا، شمار شهروندان آمریکایی که در فقر زندگی می‌کنند نسبت به سال گذشته بدون تغییر بوده و هنوز ۱۵ درصد جمعیت آمریکا را فقرا تشکیل می‌دهند.

اداره آمار در گزارش سالانه خود اعلام کرد: حدود ۴۶.۵ میلیون نفر یا به عبارتی دیگر بیش از یک هفتم جمعیت ایالات متحده سال گذشته زیر خط فقر زندگی کرده‌اند.

این آمار تغییر اندکی را نسبت به سال ۲۰۱۱ به میزان ۴۶.۲ میلیون نفر نشان می‌دهد.

این آمار همچنین نشان دهنده این است که ایالات متحده برای ششمین سال متوالی است که در بهبود نرخ فقر شکست خورده است و دراین میان سطوح پایدار و بالای بیکاری که به طور میانگین به ۸.۱ درصد در سال ۲۰۱۲ رسید، صدمه‌ای اساسی به فرآیند بهبود نرخ فقر آمریکا وارد کرده است.

داده‌های آماری می‌افزایند، میانگین درآمد خانوار در سال ۲۰۱۲ معادل ۵۱ هزار دلار بوده است و این آمار نیز نسبت به سال گذشته تغییر نکرده است.

همچنین سهم آمریکایی‌های بون پوشش بیمه ای به عنوان یکی از شاخص های کلیدی رفاه اقتصادی به ۱۵.۴ درصد در سال گذشته رسید، این در حالی است که سال ۲۰۱۲ این آمار ۱۵.۷ درصد بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *