دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

شرايط براي شكست آمريكا مهيا است

شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب: 244674
معاون ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: همه چيز براي يك شكست بزرگ و سرنوشت‌ساز آمريكا در منطقه مهيا شده است.
به گزارش جهان؛ سردار سرتيپ سيد مسعود جزايري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه نظام سلطه‌گر حكومتي آمريكا هيچ‌گاه نتوانسته خود را از سلطه زر، زور و تزوير برهاند، اظهار داشت: امروز شهرت آمريكا در دنيا به تجاوزگري، جنگ و اشغالگري است.

وي با ابراز تأسف از اينكه برخي رژيم‌هاي ديكتاتوري و غير‌مردمي منطقه زمينه ماندگاري آمريكا را فراهم كرده‌اند، تصريح كرد: تا زمانيكه اين رژيم‌هاي وابسته وجود دارند، آمريكا در منطقه خواهد ماند لذا از طريق كمك هم‌پيمانان نامشروع خود تسلط خود را به منابع اين منطقه حفظ خواهد كرد.

معاون ستاد كل نيروهاي مسلح در پاسخ به اين سؤال كه آيا آمريكا به اهداف خود در منطقه خواهد رسيد؟ گفت: پس از پيروزي انقلاب اسلامي در ايران سياست‌هاي منطقه‌اي آمريكا با چالش‌هاي اساسي روبه‌رو شده است و سعي دارد با دكترين پدافند و همزمان با آن آفند همچنان پتانسيل تأثيرگذاري منطقه‌اي خود را حفظ كند.

سردار جزايري تأكيد كرد: حقيقتا خدماتي كه بر پيكره اين امپراطور در حال زوال(آمريكا) وارد مي‌شود، به حدي است كه دير يا زود صراحتا به شكست و ناكامي در غرب آسيا اعتراف مي‌كند و اين يعني ناكامي در تشكيل خاورميانه بزرگ و مهار اسلام‌گرايي.

وي با اشاره به اينكه اسرائيل غاصب همان يار استراتژيكي آمريكا در منطقه، در بدترين شرايط شكننده خود به سر مي‌برد، اظهار داشت: همه چيز براي يك شكست بزرگ و سرنوشت‌ساز آمريكا در منطقه مهيا شده است.

معاون ستاد كل نيروهاي مسلح در پاسخ به سؤال ديگري درباره مانور نظامي مشترك آمريكا با برخي از كشور‌هاي منطقه در خليج فارس متذكر شد: آمريكا و رژيم‌هاي وابسته به روش‌هاي گوناگون سعي در نشان دادن توانمندي‌هاي خود در ابزار و تجهيزات نظامي دارند ولي غافل از اينكه تاريخ نشان داده است قدرت اصلي نزد مردم است.

وي همچنين تصريح كرد: امروزه متنفرترين حكومت‌ها در نزد مردم منطقه، آمريكاست و اين يعني شكست از درون براي آمريكا.
 
سردار جزايري با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران همواره خواهان ارتباط متقابل و دوستانه با كشورهاي منطقه جهت جلوگيري از ورود بيگانگان زورگو به منطقه است، خاطرنشان كرد: تا زماني كه آمريكا و بيگانگان در منطقه حضور دارند، نمي‌توان انتظاري جز جنگ، خشونت و تروريسم و غارت ثروت‌هاي مردم منطقه را داشته باشيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *