جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

ملت ها مشغول تحقير آمريكا هستند

شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۴۵
کد مطلب: 245842
يك روزنامه آلماني در توصيف اعتراضات ملت هاي مسلمان عليه مراكز ديپلماتيك آمريكا نوشت اين تحقير از زمان تسخير سفارت آمريكا در تهران بي سابقه است.
به گزارش جهان، کیهان نوشت:
زود دويچه سايتونگ با تاكيد بر اين كه مراكز ديپلماتيك آمريكا در كشورهاي مختلف اسلامي آماج خشم و اعتراض ملت ها قرار دارد، تاكيد كرد: از هنگام تسخير سفارت آمريكا در ايران، آمريكا تا اين حد در كشورهاي مختلف منطقه و از جمله مصر تحقير نشده بود. اكنون سفارتخانه ها و مراكز ديپلماتيك آمريكا در اعتراض به انتشار يك فيلم اهانت آميز به آتش كشيده مي شوند.
اين روزنامه آلماني مي نويسد: اكنون پرچم آمريكا به زير كشيده مي شود و پرچم هايي كه روي آن نوشته شده است نيست خدايي به جز خداي يگانه و محمد[ص] رسول و فرستاده اوست جايگزين اين پرچم ها مي شود.
زود دويچه در ادامه نوشت: از زمان تسخير سفارت آمريكا در ايران، ايالات متحده تاكنون تا اين حد در خاورميانه تحقير نشده بود. حادثه تسخير سفارت آمريكا مناسبات بين آمريكا و ايران را تا امروز خدشه دار كرده است و در ديگر كشورهاي جهان عرب هم چنين اتفاقي مي تواند به وقوع بپيوندد.
به گزارش خبرگزاري قدس، نويسنده در بخش ديگري از اين مطلب نوشت: براي ظهور و بروز خشم مردمي در منطقه دلايل زيادي وجود دارد از جمله دلايل منطقه اي، آمريكا با هواپيماهاي بدون سرنشين خود غيرنظاميان را مي كشد. خطاهاي آمريكا در خاورميانه فراموش نشده است از جمله جنگ عراق و مسئله حل نشده فلسطين. هويت اسلامي از اين منطقه جداشدني نيست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *