شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۱

مرگ دردناک مادر و کودک۴ساله‌اش

شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 324351
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اعتیاد یک مرد مرگ دردناک مادر و فرزند ۴ ساله‌اش را رقم زد.
به گزارش جهان به نقل از قانون، سردار حسین رحیمی‌ در اين خصوص گفت: پنجشنبه ۱۶ آبان ماه ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد یک دستگاه کامیون در جاده سوهانک به دلیل عدم توانایی راننده واژگون و در ادامه به لبه پرتگاه منحرف شد و به دره سقوط کرد.

در این کامیون علاوه بر راننده زني به همراه كودك ۴ ساله‌اش حضور داشتند كه با راننده نسبتی نداشتند.

هنگام سقوط کامیون به دره راننده کامیون که معتاد بود خود را از وسیله نقلیه به بیرون پرت کرد که جان سالم به در برد اما به دلیل معتاد بودن و مشکلات روحی و روانی پس از بلند شدن و حرکت کردن به ته دره سقوط کرد.

سردار رحیمی‌درخاتمه تصریح کرد: پس از وقوع این سانحه رانندگی علاوه بر راننده، زن به همراه فرزند ۴ ساله‌اش کشته شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
چرا مبارزه با مواد مخدر را بروش عربستان سعودي كه قاچاقچيان از هر مليتي كه باشند بدون ملاحظه گردن مي زنند انجام نمي دهيم ما ؟ بيچاره بازماندگان مادر و فرزند 4 ساله اش .

سي و پنج سال از انقلاب گذشته قاچاقچيان هم پر رو تر شده اند و هم پيشرفته تر و هم گستاخ تر چون باهاشون مماشات مي شود همانطور كه با آقازاده هاي مجرم و متخلف مماشات مي شود به اين ترتيب پيش برود روند مبارزه با مواد مخدر سي و پنج سال آينده شاهد قاچاقچيان بمراتب قوي تر و پيشرفته تر خواهيم داشت .ساير مردم چه گناهي كرده اند كه بايد تاوان لذت جويي معتادان و زياده خواهي قاچاقچيان را بپردازند ؟ و از بيت المال براي يك ميليون قاچاقچي و 10 ميليون معتاد هزينه بپردازند ؟
اين توجيه مي شود كه چون كار نيست فرد به قاچاق و يا اعتيار روي بياورد ؟