دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 3 Jun 2024
 
۶
۱۶

راه ساده رضایی برای پایان شعار "مرگ بر آمریکا"

دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب: 323450
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر امریکایی‌ها می خواهند شعار مرگ توسط ملت ایران سر داده نشود، راه ساده‌ای دارد؛ آنها باید از سر راه پیشرفت ملت ایران کنار بروند.
راه ساده رضایی برای پایان شعار "مرگ بر آمریکا"
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محسن رضایی دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در حاشیه مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در جمع خبرنگاران، در خصوص اهمیت روز ۱۳ آبان، گفت: از یک سو تاکید ملت ایران بر ارزش های انقلاب و حفظ شعائر تاریخی خود و از سوی دیگر پیام اقتدار به مذاکره کنندگان، مهمترین پیام ۱۳ آبان امسال است تا هیچ کسی از مذاکرات ایران با قدرت های بین المللی سوءاستفاده نکند.

وی با بیان اینکه روز ۱۳ آبان از تاریخی ترین روزهای ملت ایران است و بخشی از هویت ملت ایران در چنین روزهایی شکل گرفته، افزود: به همین جهت انقلاب ملت ایران با برپایی باشکوه‌تر مراسم ۱۳ آبان مستحکم‌تر خواهد شد.

خبرنگاری از دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص "شعار مرگ بر امریکا" پرسید که وی در پاسخ، تاکید کرد : ملت ایران این شعار را به خاطره ده‌ها سال ظلم و ستم امریکا ، کودتا ، ترور و کارشکنی در ایران سر می‌دهد و تا اینگونه رفتار خصمانه امریکا علیه ملت ایران تغییر نکند، این شعار ادامه خواهد یافت.

رضایی همچنین با بیان اینکه اگر امریکایی‌ها می خواهند این شعار توسط ملت ایران سر داده نشود، راه ساده‌ای دارد، تاکید کرد : آنها باید از سر راه پیشرفت ملت ایران کنار بروند ، کارشکنی نکنند، به حقوق اساسی ملت ها احترام بگذارند ، تحریم های اقتصادی را برداشته و دارایی های ایران را آزاد کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جناب رضايي عقل كل! راه پيشرفت ايران توسط آمريكاييها اونقدر سد نشده كه توسط يه عده خودي نماي داخلي كه اتفاقا در سيه نمايي هم استادن سد شده. ولي ملت ايران از روي همه اينها عبور خواهد كرد همچون گذشته.
Belgium
خیلی بی ادبی! چرا به چنین بزرگواری توهین می کنی؟
ایرانی
البته جناب رضایی باید آخر حرفهاشو اینطوری تمام می کرد»------------>البته هیچ غلطی نمی توانیید بکنید و ما تا آخر ایستاده ایم
Iran, Islamic Republic of
عملکرد جناب رضایی در انتخابات 88 و 92 جلوی چشم ماست.
امین
سردار حماسه ها جناب آقای دکتر رضایی عزیز بنده از طرف این احتمالأ جوان کم سن و سال از حضرتعالی عذر خواهی میکنم
رسول
جناب امین خان !!
فکر کردی کیا بودن جام زهر رو به امام نوشوندن ؟!
اقایان ....
امین خان بنده به شما توصیه می کنم کتاب راز قطعنامه را مطالعه کنید تا بفهمید چگونه جام زهر را به امام دادند
France
راز قطعنامه که وحی منزل نیست. همه چیز باید با ادله و براهین روشن اثبات بشه نه ادعا و تحلیل ظاهری
همين رضايي بود كه شاخص فلاكت را عَلَم كرد! و آنقدر در فيلمهايش سياه بازي درآورد كه حال همه را به هم زد. و حتي اعتراض رهبري هم مبني بر غير منصفانه بودن نقدها بيان شد. اگر ايشان و برخي ديگر اينهمه سياه نمايي و بي انصافي به خرج نمي دادند الان نبايد شاهد دولت به اصطلاح اعتدال با حضور اصلاح طلبان افراطي و متحصن در بدنه بالاي مديريت كشور ميشديم.
Iran, Islamic Republic of
واقعیت مطلب همینه
اونا نمی خوان یکی دیگه سری تو سرها در بیاره خصوصا اگه داعیه استثمار نداشته باشه
مهدی
Iran, Islamic Republic of
آقای رضایی آمریکا و رژیم صهیونیستی حرام زاده عددی نیستند که بخواهند سدی در مقابل پیشرفت ایران باشند اتفاقاً الان این ایران است که باعث سقوط آمریکا می شود؛ در ضمن مشکل ایران با آمریکا ریشه ای است و از همه لحاظ متفاوت است و تا دنیا، دنیاست جنگ تمام عیار حق و باطل ادامه دارد.
مرگ بر آمریکا
مجید مجد
United States
انقدرها هم ساده نیست
ما حالا حالاها کار داریم با این آمریکا
یعنی ما فقط و فقط به خاطر اینکه آمریکا جلوی پیشرفت ملت ایران را می گیرد به او می گوییم مرگ بر آمریکا!! من که اگه آمریکا این کارم نکنه بهش می گم مرگ بر آمریکا
از این نظر خیلی خوشم آمد
خیلی جالب بود
Czech Republic
یک راه برای اینکه مرگ بر آمریکا نگوییم.آمریکا نابود شود
Iran, Islamic Republic of
احسنت