شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

مدیرعامل بانک صنعت ومعدن معارفه شد

پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب: 322771
وزارت اقتصاد اعلام کرد: علی‌اشرف افخمی با حکم وزیر اقتصاد به عنوان مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک صنعت و معدن منصوب شد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، در جلسه‌ای با حضور احمد صادقی گلمکانی معاون توسعه مدیریت و امورپشتیبانی وزارت اموراقتصادی و دارایی، قربان دانیالی و اعضای هیأت مدیره و مدیران بانک صنعت و معدن، علی اشرف افخمی رسماً فعالیت خود را به عنوان آغاز کرد.

بانک صنعت و معدن خبرداد: صادقی گلمکانی در جلسه یاد شده ضمن تأکید بر ضرورت جذب منابع بیشتر توسط این بانک افزود: انتظاری که از بانک صنعت و معدن می‌رود، این است که نقش خود را در حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید ایفا کند.

معاون وزیر اموراقتصادی و دارایی تصریح کرد: بانک صنعت و معدن تاکنون کارنامه خوبی را از خود به ثبت رسانده است و تداوم این امر تنها از طریق تعامل مثبت با بخش صنعت و معدن کشور میسر خواهد بود.

وی در ادامه سخنان خود، گسترش بانکداری الکترونیک و بانکداری متمرکز core banking ، را یک ضرورت توصیف کرده و بیان داشت: فرآیند ارائه خدمات به مشتریان باید هرچه بیشترساده، روان و شفاف شود.

علی اشرف افخمی مدیرعامل بانک صنعت و معدن نیز گفت: این بانک به خاطر ماهیت توسعه‌ای و تخصصی باید تقویت شود، تا بتواند نقش خود را در روند رشد و توسعه اقتصادی کشور ایفا نماید.

افخمی افزود: این بانک باید به دنبال رفع مشکل سرمایه‌گذاری و از میان برداشتن موانع موجود در مسیر صنایع کشور باشد.

گلمکانی در این جلسه، ضمن تقدیر از قربان دانیالی به سبب تلاشهای بی وقفه که در طول تصدی مسئولیت در بانک صنعت و معدن داشتند، انتصاب وی به عنوان رئیس هیأت مدیره بانک صادرات را نشان دهنده شایستگی وی توصیف کرد.

قربان دانیالی در ابتدای جلسه با تبریک به افخمی به سبب پذیرفتن مسئولیت مدیر عاملی این بانک، به طور خلاصه به تشریح آخرین وضعیت بانک پرداخت و اظهار داشت.

تمامی موفقیتها مرهون همکاری مسئولان و کارکنان بانک و توفیقات الهی بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *