يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

مدال طلای والیبال نشسته به ایران رسید

چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب: 322489
تیم ملی والیبال نشسته کشورمان عنوان قهرمانی بازی‌های پاراآسیایی جوانان مالزی را به خود اختصاص داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در روز پایانی رقابت‌های سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان مالزی و در رشته والیبال نشسته، تیم کشورمان از ساعت ۱۱ به وقت محلی به مصاف عراق رفت که با برتری ۳ بر صفر مقابل این تیم عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داد.

ایران در این دیدار با نتایج (۲۵ بر ۱۵)، (۲۵ بر ۱۵) و (۲۵ بر ۱۱) از سد عراق گذشت و مدال طلای این بازی‌ها را از آن خود کرد.

تیم‌های قزاقستان و مالزی هم به ترتیب سوم و چهارم شدند.

در این مسابقه دیدنی تماشاگران ایرانی زیادی با لباس‌هایی که روی آن پرچم کشورمان نقش بسته بود در سالن حضور داشتند و به تشویق تیم ایران پرداختند.

همایون هاشمی معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کل کشور نیز با حضور در سالن مسابقات شاهد عملکرد والیبالیست‌های جوان کشورمان بودند. جوایز تیم ایران را هاشمی اهدا کرد.

سومین دوره بازی‌‌های پاراآسیایی مالزی از چهارم آبان ماه در کوالالامپور آغاز شده است و امروز با برگزاری مراسم اختتامیه رسماً به پایان می‌رسد.

فینال مسابقات گلبال پسران، تنیس روی میز و بسکتبال با ویلچر نیز امروز برگزار می‌شود تا پرونده این رقابت‌ها بسته شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *