سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

دولت تقاضایی‌برای پخش‌زنده جلسه نداشته

يکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب: 321929
محمدرضا صادق توضیحاتی درباره پخش جلسه رأی اعتماد به ۳ وزیر پیشنهادی دولت یازدهم ارائه کرد و گفت: دولت تقاضایی برای اینکه جلسه رأی اعتماد پخش شود، نداشته است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمدرضا صادق مشاور رئیس‌ جمهور ظهر امروز یکشنبه در حاشیه جلسه رأی اعتماد به ۳ وزیر دولت یازدهم در جمع خبرنگاران پارلمانی در پاسخ به اظهارات خبرنگار شبکه خبر مبنی بر اینکه از ۳ روز گذشته این شبکه تیزرهای تبلیغاتی پخش جلسه علنی خانه ملت را پخش کرد اما از صبح امروز که دست‌اندرکاران این شبکه از ساعت ۶:۳۰ صبح در مجلس حضور یافتند به آنها گفته شد نظر هیئت رئیسه این است که اجازه ندهند جلسه پخش شود، گفته می‌شود این موضوع نظر دولت بوده است، اظهار داشت: دولت تقاضایی برای اینکه جلسه رأی اعتماد پخش شود، نداشته است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا دولت نظری درباره پخش نشدن جلسه داشته است، اظهار داشت: روز گذشته به مدیر شبکه خبر و رئیس سازمان صدا و سیما گفتیم که تقاضایی درباره پخش نداریم.

مشاور رئیس‌جمهور در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه تصور نمی‌کنید پخش جلسات رأی اعتماد بازتاب مطلوبی داشته است، تصریح کرد: این موضوع را باید از مردم پرسید.

وی در واکنش به این اظهارنظر خبرنگاران مبنی بر اینکه نظر مردم درباره پخش جلسه رأی اعتماد مثبت بوده است، گفت: انشاء‌الله از دور بعد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *