شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱

پخش زنده هندبال ایران و عربستان

شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب: 456791
آخرین بازی تیم ملی هندبال کشورمان در مرحله نخست هندبال انتخابی المپیک قطر از شبکه ورزش سیما پخش می شود.
  به گزارش جهان به نقل از  ایسنا، آخرین دیدار تیم ملی هندبال کشورمان در مرحله نخست رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک 2016 ریو فرداشب مقابل عربستان برگزار می‌شود.
 
این دیدار که به صورت مستقیم روی آنتن شبکه ورزش سیما می‌رود ساعت 19:30 فردا، یکشنبه اول آذر انجام می‌شود. در حال حاضر تیم ملی هندبال کشورمان بعد از قطر در مکان دوم گروه خود جای دارد. تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها با تیم‌های قطر، عربستان، ژاپن، عمان و ازبکستان همگروه است.
 
مرحله نیمه نهایی و نهایی این رقابت‌ها از چهار تا ششم آذر برگزار می‌شود. در این رقابت‌ها 11 تیم برتر آسیا در دو گروه به مصاف هم می روند که در نهایت تیم قهرمان به طور مستقیم مجوز حضور در المپیک را کسب می‌کند و تیم‌های دوم و سوم به مرحله نهایی انتخابی المپیک برای کسب سهمیه این بازی‌ها با تیم‌های دوم و سوم قاره‌های اروپا، آفریقا و ‌آمریکا رقابت خواهد کرد. تاکنون علاوه بر تیم هندبال برزیل - میزبان مسابقات، تیم‌های فرانسه (قهرمان جهان) و آرژانتین (قهرمان بازی های پان امریکن) به المپیک ریو راه یافته‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *