پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

رواج‌اسلام‌هراسی‌هدف‌اصلی استکباراست

پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب: 321301
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: وهابیون و سلفی‌ها در برخی کشورهای اسلامی با جنایات خود سعی دارند اسلام هراسی را همگانی کنند و این همان چیزی است که استکبار می‌خواهد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی شامگاه چهارشنبه در آئین عمامه‌گذاری طلاب گلپایگان که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکریم در کشوری زندگی می‌کنیم که از روز اول با ولایت امیرالمومنین(ع) خو گرفته و این نعمت بسیار بزرگی است.

وی با بیان اینکه شرط قبولی اعمال هر مسلمان قبول ولایت امیرالمومنین (ع) است، افزود: در بسیاری از کشورهای اسلامی منطقه مردم شب و روز عبادت می کنند اما چون راه را گم کرده‌اند، اینگونه اسیر فجایع و بلایایی شدند که رهبران خودفروخته آنان رقم می‌زنند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: علمای خودفروخته‌ای که در قالب وهابیت و سلفی گری قتل شیعیان را واجب شمردند و با این فتواها دست به جنایات وحشی‌گرایانه در سوریه و دیگر کشورها می‌زنند، سعی دارند با این کارها اسلام‌هراسی را که مقصود اصلی استکبار است، همگانی کنند.

وی بیان کرد: اما کشوری مانند ایران که مردم و مسئولان آن متمسک به امیر المومنین(ع) و منتظران منجی عالم بشریت (عج) هستند، هیچ غمی ندارند و از سختی‌ها و مشکلات نمی‌ترسند زیرا در زیر سایه الطاف خداوند و امام زمان (عج) و پیروی از ولایت با عزت و سربلندی زندگی می‌کنند تا روزی که پرچم اسلام در سراسر جهان به اهتزاز در آید.

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی به سبقه طولانی عالم پروری در شهرستان گلپایگان اشاره و خاطرنشان کرد: علما و بزرگان حافظ دین هستند و باید به گونه‌ای باشد که با تربیت روحانیون و علمای دینی در حوزه‌های علمیه این منطقه راه همچنان باز باشد و این جریان عالم پروری ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: همواره باید کسانی باشند که این مراتب علمی را بگذارنند، محرومیت‌ها و سختی‌ها را تحمل کنند تا روزی با علم والای خود مردم را مسیر دین راهنمایی کنند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری اظهار کرد: محروم‌ترین قشر در کشور روحانیون هستند که با حقوق ناچیز خود همواره در راه دین تلاش می‌کنند و سختی‌ها را به جان می‌خرند.

وی به طلاب معمم توصیه کرد که قدر و ارزش این لباس را بدانند، مراقب زبان و کلام خود باشند و سعی کنند همواره نقش معلمی دلسوز را برای مردم و نسل جوان ایفا کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *