جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
آزادی‌خواه در جمع دانشجویان:

بحران‌های منطقه ناشی از ترویج اسلام آمریکایی است

تلاش دشمنان برای ترویج اسلام آمریکایی
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب: 548664
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش دشمنان برای ترویج اسلام آمریکایی گفت: تعریفی که امروز در منطقه از اسلام ارائه می‌شود، نتیجه‌اش خون‌ریزی در میانمار است.
بحران‌های منطقه ناشی از ترویج اسلام آمریکایی است
به گزارش جهان نيوز،‌ «احد آزادی‌خواه»‌ نماینده مجلس شورای اسلامی عصر امروز در جمع دانشجویان معترض به کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم میانمار، با اشاره به دخالت دولت میانمار و ایادی صهیونیست‌ها در جنایت علیه مسمانان روهینگیا اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم ندای استغاثه ملت مظلوم میانمار را به همه دنیا برسانیم؛ ما همه نسل‌کشی در میانمار را محکوم و نسبت به این حرکت شنیع اعلام انزجار می‌کنیم.
 
وی در ادامه گفت: اولین شخصیتی که در جهان نسبت به نسل‌کشی مسلمانان مظلوم میانمار موضع‌گیری کرد، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.
 
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مگر ندای «غدیر» غیر از این است که جهان بداند که حاکمیت اسلامی بدون وجود رهبری جامع الشرایط امکان ندارد، افزود: امروز در عصر دنیای مجازی از بین همه سیاستمداران جهان، رهبر معظم انقلاب اسلامی است که علیه دولت‌های استکباری موضع‌گیری می‌کند. اگر قرار است، این مسیر را ادامه دهیم، باید نقاط قوت این حرکت را شناسایی کنیم.
 
وی گفت: نقطه قوت این حرکت این است که شما دانشجویان، رهبری با بصیرت دارید. اگر رهبر با بصیرت در حاکمیت اسلامی باشد، ولی جوانان با بصیرت نباشند، سر  آن رهبر بر سر نیزه می‌رود.
 
آزادی‌خواه خاطرنشان کرد: حرکت رهبر معظم انقلاب اسلامی موجب می‌شود که شما جوانان با بصیرت، دولت‌های استبدادی و استکباری را بشناسید و در مقابل ساختمان سازمان ملل شعار «مرگ بر اسراییل» سر دهید.
 
وی بحران‌های منطقه را ناشی از ترویج اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی توسط مستکبران دانست و افزود: از نظر ما این نوع تفکرات داعشی مردود است و آن را محکوم می‌کنیم. دین اسلام دینی است که وقتی هر فردی آن را می‌شناسد، نسبت به آن علاقه‌مند می‌شود و به آن عشق می‌ورزد.
 
نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تعریفی که امروز در منطقه از اسلام ارائه می‌شود، نتیجه‌اش خون‌ریزی در میانمار است.
 
وی با انتقاد از سکوت شورای امنیت در مقابل کشتار مسلمانان مظلوم میانمار گفت: آنچه در بحرین، یمن، مصر، عراق، سوریه، افغانستان رخ داده و می‌دهد، آزادی بیان از نوع آمریکایی است. جوانان انقلابی ایران اسلامی مقتدارانه و با عظمتی که در دل دارند، حرفشان این است که برای توسعه کشور از تفکرات رهبر معظم انقلاب اسلامی که آموزه قرآن و اسلام است، پیروی و ردپای آمریکایی‌ها را پاک خواهند کرد.


منبع:دفاع پرس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *