جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

استعفا از ریاست خیالی

سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب: 315302
در حالی که تنها دو هفته تا برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده خانه سینما زمان باقی مانده است؛ رئیس‌ هیئت‌مدیره سابق خانه منحله سینما (فرهاد- ت) به صورت شفاهی اعلام نموده است؛ «از کار سینما کناره‌گیری خواهد کرد». که این اقدام از سوی اهالی سینما نوعی فرار به جلو ارزیابی می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، او که دریافته است عمر ریاست وی و دوستانش بر خانه سینما به پایان رسیده است، ضمن اعلام این خبر منتی هم بر سر اهالی سینما نهاده و افزوده است: «انتخاب هیئت‌مدیره جدید آغازگر دورانی تازه در سینما خواهد بود.»

جالب اینکه تنها نشریه سینمایی کشور نیز که تریبون تبلیغاتی گروه حاکم بر سینما بود نیز در شماره مورخه ۳۱/۶/۹۲ با انتخاب تیتر اول: «وزیدن نسیم اعتدال در خانه سینما با تغییر ترکیب هیئت‌مدیره» کوشیده است تا خود را بر موج جدید سوار کند، زیرا بعد از آن همه ایجاد جنجال در جهت تداوم قدرت پدرخواندگان در خانه سینما در صفحه دوم خود نوشته است: خانه سینمای ایران برای رسیدن به آرامش نیازمند تغییرات گسترده در ترکیب فعلی هیئت‌مدیره است. نکته‌ای که رئیس و سخنگوی هیئت‌مدیره‌ فعلی نیز به آن اذعان دارند.

جالب اینکه «فرهاد- ت» در حالی مدعی کناره‌گیری شده است، که اولا تا دو هفته دیگر از همین ریاست خیالی هم خبری نخواهد بود ضمن آنکه وی و دوستانش به دلیل عملکرد خود نیک می‌دانند هیچ شانسی برای انتخاب مجدد نخواهند داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *