جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

مرور آثار شاهپور شهبازی در خانه سینما

يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب: 581961
آثار شاهپور شهبازی مدرس، مؤلف، مترجم و نویسنده سینمای کشور ساعت ۱۶ روز سه شنبه ۲۶ دی در خانه سینما مرور می شود.
مرور آثار شاهپور شهبازی در خانه سینما
به گزارش جهان نيوز، ساعت ۱۶ سه شنبه ۲۶ دی خانه سینما میزبان سینماگران، نویسندگان، مترجمان و ناشران کشور می شود تا به مرور آثار شاهپور شهبازی مدرس، مولف، مترجم و نویسنده سینمایی کشورمان بپردازند. در این نشست که با نمایش فیلم «در میان دیوارها» همراه است محمد گذرآبادی، جابر قاسمعلی و محسن آزرم نیز نگاه خود را به نسبت به کارنامه او بیان خواهند کرد.

شاهپور شهبازی، فارغ التحصیل فیلمنامه نویسی و کارگردانی از دانشگاه هنرهای تجسمی کالسروهه (آلمان) و مولف کتاب تئوری های فیلمنامه در سینمای داستانی است. شهبازی برنده قلم زرین بهترین تالیف سینمایی و برنده جایزه و لوح تقدیر از سوی کانون فیلمنامه نویسان برای مجموعه فعالیت ها در عرصه فیلمنامه نویسی است. وی همچنین مدرس دانشگاه هنر و معماری (مقطع کارشناسی ارشد)، دانشگاه سوره (رشته های فیلمنامه نویسی و تحلیل فیلم) و موسس کانون فیلم ایرانیان اشتوتگارد است. وی برگزاری سمینارهای فیلم نامه نویسی در شهر کلن، کالسروهه و ... را در کارنامه فعالیت های خود دارد.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *