شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

درخواست‌رییس‌دانشگاه خواجه نصیرازتوفیقی

دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب: 315053
رییس دانشگاه خواجه نصیر ضمن گلایه از وزارت علوم مبنی بر ملحق شدن دانشگاه شهید عباسپور به دانشگاه شهیدبهشتی، گفت: تمام شرایط گواه این بود که ملحق شدن این دانشگاه به دانشگاه خواجه نصیر به نفع نظام آموزش عالی کشور است.
به گزارش جهان، مجید قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: اگر قرار است دانشگاه‌ها به سمت پردیسی بودن پیش بروند باید دید که آیا دانشگاه شهیدبهشتی با داشتن دانشگاه شهیدعباسپور موفق‌تر است و یا دانشگاه خواجه نصیر؟، که به نظر می‌رسد به دلیل اینکه دانشگاه خواجه نصیر پردیسی است و دانشگاه شهیدبهشتی اصلا مهندسی نیبست، بهتر بود وزارت علوم در این تصمیم خود تجدید نظر کند.

وی افزود: در واقع دو سال توان دانشگاه خواجه نصیر به واسطه هدایت وزیر علوم وقت برای الحاق دانشگاه شهید عباسپور به این دانشگاه به هدر رفت.

رییس دانشگاه خواجه نصیر اظهار کرد: اگر تصمیم سرپرست وزارت علوم این شود که دانشگاه شهید عباسپور به دانشگاه خواجه نصیر بازگردد، قطعا از این تصمیم استقبال می‌شود و امیدواریم دانشگاه خواجه نصیر بتواند با این تصمیم تمام دانشگاه‌ها را در یک منطقه تجمیع کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
رئیس دانشگاه خواجه نصیربهتراست دانشگاه خودرامدیریت کنند که بدون هیچ برنامه ریزی دانشکده ریاضی راازسیدخندان به حکیمیه دربیابانی بردند که افغانی هاوافراداوباش دران محوطه بسیارهستندودختران دانشجوازترس درعذابند....