يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

الاهواز بر اساس تکلیف شرعی راه‌اندازی شد

شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب: 310093
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در آیین آغاز برنامه های شبکه الاهواز گفت: راه اندازی شبکه ماهواره ای الاهواز حرکتی در جهت انجام تکلیف شرعی است.
به گزارش جهان به نقل از رسا، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، امروز در آیین آغاز برنامه های شبکه ماهواره ای الاهواز با اشاره به ولایت مداری مردم خوزستان به ویژه اهواز اظهار داشت: این شبکه متعلق به مردم خوزستان به ویژه مردم ولایت مدار اهواز است که همواره دین خود را به اسلام ادا کرده اند.

رییس شورای حوزه علمیه خوزستان با تأکید بر این که معمولا افراد سیاسی برای اهداف و مصالح خود اقدام به تأسیس شبکه می کنند، ابراز داشت: ما برای این موضوع وارد میدان نشدیم، ما خود را یکی از مردم و خادم آنان می دانیم، دیدیم که جامعه ما به ویژه جوانان از نظر دینی، اعتقادی، فرهنگی و خبری به شدت به راه اندازی این شبکه نیازمند هستند، صبر کردیم که ببینیم آیا کسی وارد این عرصه می شود تا تکلیف متوجه ما نشود، اما بالاخره بنده از روی تکلیف شرعی وارد میدان شدم و آن را بالاترین واجب می دانم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اظهار داشت: در حالی وارد این عرصه شدم که عهده دار کارهای بسیاری در حوزه‌های علمیه و دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) هستم؛ اما تکلیف شرعی ام این بود که با توکل به خدا و توسل به ائمه معصومین(ع) کار را آغاز کنیم.

آیت الله موسوی جزایری تازه تأسیس بودن شبکه ماهواره ای الاهواز را به کودکی تشبیه کرد و ابراز داشت: همان گونه که کودک در ابتدای تولد تا رسیدن به رشد نیازمند توجه و حمایت است، این شبکه نیز تا رسیدن به سایر مراحل تکاملی خود نیازمند حمایت است.

آیت الله موسوی جزایری در پایان از همه علما، نخبگان، بزرگان عشایر، شاعران، مسؤولان، روحانیانی که در نشست حاضر شدند قدردانی کرد و از تلاش های همه دست اندرکاران این شبکه به ویژه تلاش‌های حجت الاسلام پیمان علی‌نژاد قدردانی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *