دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۱

دلایل رای نیاوردن نجفی و میلی‌منفرد

سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب: 307407
نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی جزئیات و دلایل رای نیاوردن وزرای پیشنهادی علوم و آموزش و پرورش را بیان کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، عیسی امامی ‌در جمع مدیران اجتماعی استان ‌در خصوص رای اعتماد ندادن مجلس به وزرای پیشنهادی علوم و آموزش و پرورش‌ اظهار داشت: آقای نجفی می‎توانست رای بیاورد و لب مرز با یک رای موفق نشد رای اعتماد بگیرد.

وی ادامه داد: یک مقدار در این بخش خود آقای نجفی مقصر بود چون دفاع خیلی زیبایی داشت، اما نتوانست خودش را به نمایندگان ثابت کند، چرا که بخش دیگر دفاع در مجلس ارتباط‎گیری با نمایندگان و نشست‎‌وبرخواست‎هایی است که باید انجام شود.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نمایندگان در حالت‎های مختلف قابل تعامل هستند و وی باید از این ظرفیت استفاده می‎کرد و با نزدیک‎تر شدن به افراد مخالف با پاسخ مناسب‎تر به سئوال‎های آنها می‎توانست رای اعتماد را کسب کند.

وی افزود: من در لحظه‎های آخر به آقای نجفی گفتم که شما نزدیک هستید اما نیاز است یک مقدار نزدیک‌تر شوید.

فیلم منتشر شده میلی‎منفرد را غافلگیر کرد

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رای نیاوردن میلی‌ منفرد تصریح کرد: از ابتدا بحث رای آوردن وی در میان نبود و هیچوقت در روند رسیدگی، نمایندگان نتوانستند به احراز صلاحت وی برسند.

امامی ابراز داشت: دلیل این موضوع این بود که وی سابقه بازداشت داشته و با فیلمی که به صورت مستند از وی پخش کردند، غافلگیر شد.

وی در پایان عنوان کرد: به دلیل اینکه در این فیلم مشخص بود تجمع اعتراض‎آمیزی با حضور وی انجام شده و آن تجمع اعتراض‎آمیز بعد از قائله دانشجویی بوده است، کار را برای وی بسیار مشکل کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *