شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

جنایتکار خیابان مدنی پای میز محاکمه

شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 300520
عامل جنایت خیابان مدنی به زودی برای رسیدگی به اتهام یک عابر از سوی او ، پای میز محاکمه قرار می گیرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، پسر جنایتکار عصر روز ۲۴ مهر سال گذشته با اقدام جنون آمیز خود تهران را به هم ریخت.

حسین به سوی عابران حمله ور شد و ۱۲ زن و مرد را با ضربات چاقو مجروح کرد. او سپس با فرار از محل جنایت به قم گریخت و ۶ ساعت پس از جنایت ، با مراجعه به ماموران تسلیم شد. در حالیکه تحقیقات در این زمینه ادامه داشت، یکی از مجروحان که مرد ۳۰ ساله ای بود بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد. حسین در بازجویی های اولیه مدعی شد مدتی است یک صدای ناشناس به او دستور می دهد و روز حادثه آن صدا از او خواسته بود به مردم حمله کند.

با تائید سلامت روحی و روانی متهم، پرونده با صدور کیفرخواست به اتهام محاربه به شعبه اول دادگاه انقلاب تهران فرستاده شد. ۱۷ بهمن نیز حسین در حضور قاضی صلواتی به دفاع از خود پرداخت.

حسین در جریان دفاع از خود در دادگاه گفت : من در یک پیک موتوری کار می کردم و قبل از این حادثه قرار بود یک وانت بخرم و با آن در شرکتی کار کنم. من برای این کار قصد بدی نداشتم و دنبال پول هم نبودم. فقط جنون به من دست داد . یک ساعت بعد از این ماجرا نیز به قم رفته و در کنار ضریح امام حسین (ع) توبه کردم. ۲۰ روز قبل نیز به آنجا رفته بودم و می دانستم پس از ساخت ضریح آن را به عراق می برند. بعد از توبه خود را به مامورانی که آنجا بودند معرفی کردم. زمان حادثه اثاثیه خود را به خانه پدربزرگم آورده و پیش آنها زندگی می کردم. ۶-۵ سال بود که مشکل روحی و روانی پیدا کرده بودم . ساعت ۸ صبح از خانه خارج شده و نان خریدم بعد از خوردن صبحانه از عمویم خواستم مرا تا جایی برساند. پیش از این یک چاقو فروشی را شناسایی کرده بودم . وقتی به آنجا رفتیم مغازه بسته بود به همین خاطر به بازار روز نظام آباد رفتم اما آنجا هم خیلی شلوغ بود. در آنجا از یک مغازه قصابی چاقویی گرفته و با آن به سوی مردم حمله کردم. چند دقیقه بعد نیز از خواب غفلت بیدار شده و تازه متوجه کار خود شدم.

قاضی دادگاه پس از محاکمه حسین او را به اعدام محکوم کرد. با اعتراض متهم به حکم مجازاتش پرونده برای رسیدگی نهایی به دیوان عالی کشور فرستاده شد.پس از ارسال پرونده به دیوان عالی کشور و با توجه به حساسیت پرونده رسیدگی ویژه به آن آغاز شد که قضات دیوان عالی کشور حکم اعدام حسین را تائید کردند.

در ادامه به اتهام قتل مرد عابر از سوی حسین رسیدگی شد و بازپرس پرونده برای او به اتهام قتل عمدی کیفرخواست صادر کرد.

آرش سیفی، دادیار دادسرای جنایی تهران نیز با بررسی قرار مجرمیت آن را تائید و پرونده را با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران فرستاد.

حسین به زودی به اتهام قتل عمدی پای میز محاکمه قرار می گیرد تا از این اتهام خود نیز دفاع کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *