پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

اختلافات محمود و حاج داود احمدی‌نژاد

دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب: 299519
خبرگزاری ایرنا که همچنان سخت مدافع محمود احمدی‌نژاد است و مقالاتی را در تعریف از کارنامۀ هشت سالۀ وی منتشر می‌نماید، روز یکشنبه به تندی به برادر رئیس جمهور، یعنی داود احمدی‌نژاد حمله کرده و می‌نویسد که رئیس جمهور به پیروی از حضرت علی و در راه اجرای عدالت، برخی از ياران خويش و حتی برادر خود را از دست داد.
به گزارش جهان به نقل از انتخاب، ایرنا تحت عنوان "داوود احمدی‌نژاد كيست؟" سوابق حرفه‌ای برادر رئیس جمهور را بر می‌شمارد و به "سرشکستگی‌ها"یی اشاره می‌کند که "حاج داوود در راستاي برخی مسائل از جانب رييس جمهوری" دیده است.

به نوشتۀ ایرنا، حاج داوود که از جمله ریاست بازرسی ويژه رياست جمهوری و مسووليت اطلاعات بسيج را عهده‌دار بوده، به دلیل تحمل همان سرشکستگی‌ها، شروع به تهمت‌پراکنی علیه برادر خود و یاران وی می‌کند.

ایرنا فهرستی از "دروغ‌پردازی‌ها و تهمت‌پراکنی‌ها"ی حاج داوود تهیه کرده است. بر اساس این فهرست، حاج داوود پیوسته علیه "جریان انحرافی" و ظاهراً اسفندیار رحیم‌مشایی فعالیت می‌کرده و فرد اخیر را عضو انجمن حجتیه می‌دانسته است.

به نوشتۀ ایرنا، برادر رئیس جمهور، نسبت به طرح "مکتب ایرانی" در مقابل اسلام نیز نگاه انتقادی داشته است.

ایرنا می‌افزاید که حاج داوود تلاش می‌کرده تا به دروغ، بر روابط نزدیک رحیم‌مشایی با عطاالله مهاجرانی تأکید کند.

به طور خلاصه، خبرگزاری ایرنا می‌گوید که داوود احمدی‌نژاد با دروغ‌پراکنی علیه جریان معروف به انحرافی و علیه اسفندیار رحیم‌مشایی، قصد ضربه زدن به رئیس جمهور و دولت وی را داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *