شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۸
۲۲

شکایت احمدی‌نژاد از معاون‌اول رئیس‌جمهور

يکشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب: 435226
در پی استمرار اکاذیب و افتراهای نسبت داده شده از سوی معاون اول دولت یازدهم به دولت قبل، وکیل احمدی نژاد رئیس جمهور سابق، شکایتی را علیه آقای اسحاق جهانگیری تنظیم و به دستگاه قضایی تسلیم کرد.
به گزارش جهان، فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر رئیس دولت‌های نهم و دهم خبر داد، سیدعادل حیدری وکیل احمدی نژاد در توضیحاتی گفت: آقای اسحاق جهانگیری در سال های اخیر با هدف تخریب باورهای مردم و تشویش در اذهان عمومی، اقدام به طرح اتهامات بی اساس علیه دولت قبل کرده که در سطح وسیعی در رسانه های مکتوب و شبکه های مجازی و صوتی و تصویری منتشر شده است.

وی گفت: مقامات مسئول در دولت قبل بر این باور بودند که با سکوت و مدارا در قبال اینگونه اتهامات و اجتناب از هرگونه حاشیه سازی، به فراهم آمدن بستر مناسب و شرایط لازم برای کار و تلاش و خدمت رسانی دولت کنونی به مردم، کمک کنند لیکن حجم وسیع افتراهای زده شده از یک سو و تداوم این رفتارهای ناهنجار از سوی دیگر، اثبات کرد که استمرار این رویکرد اخلاقی و انسانی از سوی مقامات مسئول در دولت قبل، متاسفانه برخی تبعات سوء را برای مردم و نظام اسلامی، به دنبال داشته است.

وی در ادامه توضیحات خود افزود: مدارا و سکوت مقامات مسئول در دولت قبل نسبت به افتراها و اکاذیب نسبت داده شده، اولا این تصور نادرست را ایجاد می کند که گویا هیچ پاسخی در برابر اتهامات مطروحه وجود ندارد، ثانیاً نشر وسیع اکاذیب علیه دولت قبل، دستمایه ای برای تبلیغات سوء دشمنان بیرونی علیه نظام اسلامی قرار گرفته و ثالثاً سلامت افکار عمومی را تهدید کرده و آن را به طور مستمر با آسیب های گسترده روحی و روانی مواجه ساخته است.

حیدری تأکید کرد که رئیس جمهور سابق به دلیل ادامه سکوت وحدت بخش خود، از پاسخگویی به افتراها و اکاذیب مطروحه علیه دولت قبل در سطوح رسانه ای پرهیز دارند اما برای پیشگیری از تداوم رفتار ناهنجار برخی مقامات مسئول در دولت کنونی و در موافقت با درخواست های مکرر مردم، تصمیم گرفته شد تا علیه اتهام زنندگان در دستگاه قضایی اقامه دعوی شود.

وی تصریح کرد که به همین منظور شکایتی مبنی بر افترا و نشر اکاذیب علیه آقای اسحاق جهانگیری که بیشترین اتهامات را به دولت های نهم و دهم وارد کرده است تنظیم و تسلیم دستگاه قضایی گردید که امیدواریم در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد .

وکیل رئیس جمهور سابق تأکید کرد که اقامه حق و عدالت و پیشگیری از تداوم تشویش و تخریب اذهان مردم، یک مطالبه عمومی و قانونی محسوب می شود، بنابراین از دستگاه محترم قضایی انتظار می رود که نسبت به اعاده حیثیت موکل اینجانب و همکاران ایشان در دولت قبل اقدامات لازم را معمول دارد.

وی اضافه کرد که شکایت قضایی علیه آقای اسحاق جهانگیری، اولین اقدام در مواجهه قانونی با تبلیغات مسموم و اتهام زنی های ناحق علیه دولت قبل محسوب می شود و البته آخرین اقدام نیز نخواهد بود و علیه دیگر افترازنندگان، در هر موقعیتی که باشند، اقامه دعوی خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بهنام
اتهام زنی دولتمردان به به دولت قبلی رسمی دیرینه ...
Romania
همون جور که ایشون دوران سی ساله قبل از خود رو دوران سیاه نامید
چیزی که عوض دارده گلایه نداره داداش
سیاح
Iran, Islamic Republic of
آیا اتهام زنی این دولت تمامی دارد !?
پیشنهاد می کنم یک اکیپی متشکل از کمیسیون اصل۹۰ و بازرسی کل کشور تشکیل شود و اتهامات را بررسی کنند اگر افترا و دروغ تشخیص دادند اتهام زن را به قوه قضائیه معرفی کنند اگر احتمال به سمت خلاف رفت مجرم را به قوه قضائیه معرفی کنند و تمام !
کاش تمامی اتهامات ...که به دولت قبلی زده اند تحت بررسی قرار میگرفتند!اتهاماتی که جهانگیری ... وارد کرده فقط یک از هزار است!
این دولت دیگه از شور به درش کرده تا آخر سال چهارم بی عرضگیهای خودشو میخواد بندازه گردن دولت قبل
مگه از اول نمیدونستن چی تحویل میگیرن؟! خب عرضه درست کردن نداشتن خواستن نیان
ناشناس
Romania
سلام ودرود به اقای دکتر زحمت کش وبی ادعا .تا خدا را داری غمی .باش اینها در برابر بزرگی شما عددی نیستن
و احدی
هر کسی با قلدرها ودزدان در بیفتد ، به انواع مختلف مورد حمله انان واذنابشان قرارمیگیرد. احمدی نژاد چون با آمریکا و اسرائیل و دنباله رو های داخلی انان درافتاد تا اخر عمر و پس از ان نیز مورد هجوم قرار خواهد گرفت. ولی خدا پشت و پناه اوست.
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد یادش رفته خودش چقدر از این تهمت ها زده
اگه راست میگی چند نمونه از این تهمت ها را ذکر کن؟
عمار
Iran, Islamic Republic of
دولت هرموقع کم آورده موضوعی رامطرح کرده وبه دولت قبل نسبت داده ومدتی برای انحراف افکار عمومی که سئوال از کارهای نکرده دولت(کم کاری)با طرح موضوع دررسانه های مختلف مردم را مشغول میکنند .
تا حالا توجه داشتید که موضوع بنزین های آلوده ، پولهای کثیف ،بورسیه ها، شکایت از فیلم من روحانی هستم ، دکل و......برای مدت زمانی طرح وبا ان بازی سیاسی راه انداخته وهیچکدام هم ثابت نشده وهرموقع که واقعیت این موضوعها مشخص شده دولت ورسانه های مرتبط بجای عذر خواهی موضوع دیگری را برای فرار به جلو مطرح نمودند.
اهالی دولت بجای کار کردن دنبال سوژه سازی برای گذران وقت وعدم پاسخدهی هستند .تنها کار دولت شده کوبیدن مخالفان ،مذاکرات،وسوژه سازی......
خودشون همون اول گفتن ما استاد جنگ روانی هستیم بی خبر از ینکه این مردم دیگه اون مردمی نیستن که این جنگ ها را باو کنن!
امید
دزد برای رد گم کنی و فرار ، دیگران را نشون میکنه میگه: آی زد آی دزد
جهانگیری در دولت خاتمی(حداقل 10 سال قبل) تخلف 6 میلیاردی داره و در این دولت در قامت رئیس مبارزه با مفاسد اقتصادی، دولت قبل را دائم متهم میکند.
چغوک
راستی پرونده جهانگیری به کجا رسید!!!!!
یکی اون قضیه اختلاس6هزارمیلیاردی جهانگیری رو پیگیری کنه!!
چرارییس دولت قبل دردادگاه قوه قضاییه حضور نیافت؟دولت یازدهم باید لوایحی را تنظیم وارائه کند تاتخلفات صورت گرفته بررسی شود.
چرا تنظیم و ارائه نمیکنید و فقط حرف مفت میزنید؟
لابد احمدی نژاد اصلا اتهام نمی زد
تو که شنیدی برای ما هم بگو کجا اتهام زده؟
ناشناس
دکتر خیلی مظلومی
عین سین
Iran, Islamic Republic of
حتما و سریعا باید رسیدگی بشود، شاید راه این گونه اقدامات که موجب تشویش افکار عمومی است بسته بشود،و تا سیه روی شود آن که در او غش باشد.
به نظر من کار درستیه
سلام
Iran, Islamic Republic of
دولت اعتدال که استراتژیست من هستند و ادعا داشتند 100 روزه مساله اقتصادی و 6ماهه مساله هسته ای رو حل می کنند وقتی آمدند سر کار فهمیدند .....تمام این 2 سال رو به انتقاد گذراندند چون عملکردی نداشتند حالا هم دنبال اتهام زنی اند باید از دستشون برا بورسه ها، دکل و...شکایت کرد.
البته این کارگزارانیها خدای جنگ روانی اند. دیگه نمونه هاش رو همه دیدن دکل گمشده، اختلاس چن میلیاردی، گم شدن پول و...
همه اینا بخاطر اینه که دولت قبل خیلی قوی عمل کرده که اینها بعد دو سال هنوز گیجند و نمیدونند چه جوری باید کارها رو دنبال کنند-
اما به نظر من اصل قضیه اینه که اینا برنامه جدی نداشتن و اصلا به خواب هم نمیدیدن که رأی بیارن حالا که زده و ناپلئونی رأی آوردن موندن توی وعده هایی که دادن چا ه ای نمیمونه جز ف افکنی. والسلام