سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۴

رسیدگی به شکایت احمدی نژاد از جهانگیری

دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب: 436736
سخنگوی قوه قضائیه از قرار گرفتن پرونده شکایت احمدی نژاد و جهانگیری در نوبت رسیدگی خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت الاسلام غلام حسین محسنی اژه ای در ادامه هشتاد و دومین نشست خبری خود گفت: آتش سوزی که به ترتیب در روزهای هشتم و نهم مردادماه در بندرعباس به وقوع پیوست بعد خبری بسیار وسیعی را در بین رسانه ها ایجاد کرد.

وی با اشاره به جزئیات این حوادث، افزود: در روز ۸ مردادماه مجتمع تجاری ستاره جنوب دچار حریق شد که بررسی های کارشناسی تاکنون نشان می دهد این حریق عمدی نبوده است.

اژه ای در ادامه با اشاره به آتش سوزی گسترده ای که در روز ۹ مردادماه در هتل هرمز بندرعباس رخ داد، گفت: بر اساس تحقیقاتی که تاکنون صورت گرفته آتش سوزی هتل هرمز عمدی گزارش شده است. در این خصوص دو نفر همان زمان وقوع حادثه شناسایی و دستگیر شدند و نفر سوم که متواری شده بود نیز شب گذشته بازداشت شد و هم اکنون تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

وی همچنین درباره پرونده شکایت رئیس جمهوری سابق از معاون اول رئیس جمهور، گفت: این شکایت به قوه قضائیه رسیده و بر اساس اطلاع من فعلا در نوبت بازپرسی قرار گرفته است بر اساس روال عادی بازپرس پرونده اظهارات شاکی و جهانگیری را خواهد شنید و طبق قانون به آن رسیدگی خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *