سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۱

"به آلمان اجازه امتیاز گرفتن نمی‌دهیم"

چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب: 298371
ملی‌پوش والیبال ایران معتقد است آلمانی‌ها در تهران امتیاز می‌خواهند تا به مرحله بعدی لیگ جهانی صعود کنند، اما تیم ملی ایران این اجازه را نخواهد داد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، شهرام محمودی پس از بازگشت تیم ملی والیبال به ایران ، اظهار کرد: پرواز طولانی و خسته کننده‌ای داشتیم وحالا باید از امروز برای نبرد برابر آلمان آماده شویم. آلمانی‌ها هماهنگ هستند و به اوج خود رسیده‌اند، حالا نیز شانس صعود دارند و در تهران هر چه دارند رو می‌کنند. این فضا کار ما را دشوار می‌کند، اما انگیزه تیم بالاست. پس از دو پیروزی برابر کوبا بچه‌ها اعتماد به نفس بالایی به دست آوردند و مطمئنا برای آلمان نمایش خوبی خواهند داشت.

او ادامه داد: مردم از عملکرد والیبال در برابر کوبا و ایتالیا راضی هستند و امیدوارم در برابر آلمان ما را تنها نگذارند. بازی بسیار دشوار است و باید برابر این تیم بهترین نتیجه‌ را کسب کنیم تا روند موفقیت ما ادامه داشته باشد.

ملی‌پوش والیبال ایران گفت: در لیگ جهانی تجربه بزرگی به دست آوریم. در هر بازی یاد گرفتیم و سعی کردیم پیشرفت کنیم. خدا را شکر در این مدت نیز بهتر و بهتر شدیم و نتایج خوبی گرفتیم. حالا هم فرصت کمی برای آمادگی داریم و باید از همین زمان به بهترین شکل استفاده کنیم.

محمودی در پاسخ به این سوال که تاخیرهای پرواز برای تیم خوب نبود. آیا بهتر نبود شرایط سفر راحت‌تر فراهم می‌شد؟ بیان کرد: لیگ جهانی شرایط یکسانی برای همه دارد. ما دیدیم که برای مهیا شدن این شرایط تلاش شد. حالا هم که ما به ایران آمده‌ایم و فکر نمی‌کنم لازم باشد درباره موارد حرفی زد. هدف ما خوشحال کردن دوباره مردم با کسب پیروزی برابر آلمان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
متشكريم