چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

برخورد ناشیانه آمریکا با ایران هسته‌ای

سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب: 294803
یک دیپلمات برجسته آمریکایی با بیان اینکه هرچه اعمال فشار بر ایران بیشتر باشد، ایران نیز بیشتر بر مواضعش پافشاری خواهد کرد، گفت: اعمال تحریم‌ها آسان است اما پس از آن خودمان در تحریم‌ها گیر می‌‌افتیم و متضرر می‌‌شویم.
به گزارش جهان به نقل از روزنامه وطن، یک دیپلمات برجسته آمریکایی با بیان اینکه هرچه اعمال فشار بر ایران بیشتر باشد، ایران نیز بیشتر بر مواضعش پافشاری خواهد کرد، گفت: اعمال تحریم‌ها آسان است اما پس از آن خودمان در تحریم‌ها گیر می‌‌افتیم و متضرر می‌‌شویم. به گزارش دیده‌بان، دیپلمات برجسته آمریکایی در مصاحبه با نشریه آمریکایی لس‌آنجلس‌تایمز از برخورد ناشیانه آمریکا در قبال برنامه هسته‌ای ایران سخن گفت.

رایان کراکر توسط جورج‌ بوش در سال ۲۰۰۷ به عنوان سفیر آمریکا در عراق معرفی شد و بعد از آن نیز از سوی باراک اوباما مسؤول هیات آمریکایی در افغانستان شد. وی سیاست‌های رؤسای سابقش در قبال ایران را اشتباه و کورکورانه خواند و ادامه داد که ادامه تحریم‌ها و همچنین سختگیرانه‌تر کردن آنها به هیچ وجه مانع ادامه عملیات غنی‌سازی اورانیوم در ایران نمی‌شود.

کراکر معتقد است که دولت فعلی باید با تقویت دیپلماسی به دنبال امتیاز‌دهی به جمهوری اسلامی باشد. وی با بیان اینکه هرچه اعمال فشار بر ایران بیشتر باشد، ایران نیز بیشتر بر مواضعش پافشاری خواهد کرد، گفت: اعمال تحریم‌ها آسان است اما پس از آن خودمان در تحریم‌ها گیر می‌‌افتیم و متضرر می‌‌شویم. کراکر جزو ۳۵ دیپلمات برجسته آمریکایی محسوب می‌‌شود و همچنین متخصص در سیاست خارجی و اطلاعات جاسوسی نیز هست. وی به همراه گروهی متخصص از همفکرانش پروژه‌ای به نام «ایران» را در دست دارند و سعی می‌‌کنند در همین پروژه کاخ سفید و کنگره آمریکا را به تغییر مواضع در قبال ایران ترغیب کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *