جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۱

سلاخی یک خانواده شیعه در پاکستان

يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب: 294501
تلویزیون پاکستان در خبری فوری تاکید کرد که فرد یا گروهی از افراد ناشناس به منزل یک خانواده پنج نفره شیعه در منطقه "پنجاب" حمله ور شده و سر تمام اعضای خانواده را از بدن جدا کرده است.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، شبکه تلویزیونی "جئو تی وی" پاکستان صبح امروز ـ یکشنبه دوم تیرماه ـ در خبری فوری گزارش داد: گروهی ناشناس به یک خانواده پنج نفره شیعه در شهر "راجانا" واقع در "پنجاب" پاکستان حمله کرده و سرشان را از بدن جدا کرده اند.

این شبکه اردو زبان در ادامه تصریح کرد: این گروه ناشناس پس از اینکه وارد منزل شده اند ابتدا «جواد» پدر خانواده، سپس به ترتیب «طاهره» مادر، «علی حسن» ۸ ساله و «محسن» ۶ ساله، پسران و در نهایت دختر ۴ ساله این خانواده را سر بریدند.

این اقدامات خصمانه و ضد شیعی در پاکستان به امری رایج درآمده و روزانه بسیاری از شیعیان به دلیل تعصب افراد کوردل به خاک و خون کشیده می‎شوند.

گفتنی است روز جمعه ـ ۳۱ خرداد ـ در حمله به یک مسجد در حومه شهر پیشاور پاکستان ۱۸ تن شهید و ۴۰ تن دیگر زخمی شدند.

مسلمانان شیعه برای برگزاری نماز جمعه در مسجد "شهید عارف الحسینی" منطقه چمکنی شهر جمع شده بودند که یک فرد مسلح وارد مسجد شد و شروع به تیراندازی به نماز گزاران کرد سپس فردی که مواد منفجره به خود بسته بود خود را در میان جمعیت منفجر کرد.

در این انفجار «سیدمحمد مهدی حسینی» نوه علامه شهید سید عارف حسین حسینی به شهادت رسید و برادر وی نیز به شدت زخمی شده است. همچنین «ولی الله» یکی از فعالان شیعه که سال گذشته دو عامل انتحاری را به هلاکت رسانده بود نیز در این حمله انتحاری شهید شد.

انفجار بمب، افزایش خشونت ها و قتل های هدفمند در کراچی طی روزها و ماههای گذشته افزایش چشمگیری داشته است به طوری که در سال ۲۰۱۲ بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر قربانی عملیات تروریستی اعضای گروههای غیرقانونی در این شهر به عنوان بزرگترین شهر اقتصادی پاکستان، شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تابحال اعتقاد داشتم كه نبايد مثل اين قاتلان خشونت به خرج داد اما اين موضوع كوتاه آمدن مثل اينكه باعث شده است اين تند روهاي كثيف كشتار بيشتري انجام بدهند لذا به نظر بنده حتي براي يك دوره كوتاه هم كه شده شيعيان بايست دست به مقابله به مثل بزنند زيرا اين يك جنگ است و نميشود نظاره گر بود به نظرم اگر از تند روها و خانواده هايشان كشتار حسابي انجام شود كوتاه خواهند آمد بايد حاشيه امني كه بواسطه مظلوميت انسانيت و اخلاق اسلامي شيعيان براي تند روها ايجاد شده برداشته شود مطمئن هستم جواب خواهد داد .از جنايت هاي اين مزدوران در پاكستان عراق افغانستان هند و .... سرسام گرفتيم والله.