جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

کاندیداهای‌اصولگرا بجای من به ما تبدیل‌شوند

چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب: 292310
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت:کاندیداهای اصولگرای ریاست جمهوری به جای «من» به «ما» تبدیل شوند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، فرج‌الله عارفی با اشاره به پیامدهای عدم وحدت کاندیداهای جریان اصولگرایی اظهار کرد:عدم تصمیم‌ هوشمندانه منجر به بروز حادثه‌ای می شود که آثار آن چهارسال بر زندگی مردم اثر منفی می گذارد.

وی با تاکید بر ضرورت وحدت اصولگرایان افزود:جریان اصولگرایی از کاندیداهای اصولگرای ریاست جمهوری انتظار دارند که با خردورزی، بصیرت و درک شرایط روز یک تصمیم دقیق بگیرند و به یک جمع‌بندی اصولی برسند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس با بیان اینکه کاندیداهای اصولگرا باید به عهدی که در نشست اصولگرایان بسته اند پایبند باشند، خاطر نشان کرد: هر کدام از کاندیداها که دارای آرای بیشتری هستند در عرصه باقی و دیگران به نفع او کنار بکشند.

عارفی تدبیر هوشمندانه حدادعادل را یک گام مؤثر در راستای آرمان‌های نظام و اصولگرایی دانست وگفت: دیگر کاندیداهای اصولگرا نیز نسبت به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه مردم از بزرگان اصولگرا و کاندیداهای این جناح می خواهند تا موقعیت حساس کشور را درک کنند افزود: امروز که دشمنان خارجی و برخی از چهره های داخلی منتظر عدم یکپارچگی اصول گرایان در عرصه انتخابات هستند باید با اتخاذ تصمیم عالمانه امید دشمنان نظام را به یأس و نا امیدی تبدیل کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *