شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۲

ديدار با لنکراني، زاکاني، جليلي و قالبياف

سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 287962
عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: اين جمعيت براي معرفي يک گزينه اصلح به مردم در انتخابات رياست‌جمهوري با نامزدهاي مطرح در اين عرصه همچون لنکراني، قاليباف و زاکاني ديدار خواهد داشت.
ديدار با لنکراني، زاکاني، جليلي و قالبياف
به گزارش جهان، "احمد نجابت" در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران گفت: جمعیت ايثارگران انقلاب اسلامي در راستای شناسایی گزينه اصلح و معرفي آن به مردم درصدد است ضمن ديدار با نامزدهاي مطرح در اين عرصه به يک جمع‌بندي کامل دست پيدا کرده و سپس گزينه نهايي خود را معرفي کند.
 
وي افزود: جمعيت ايثارگران در يک چارچوب مشخص با نامزدهاي اصولگرا که در انتخابات رياست جمهوري حضور دارند ديدار خواهد داشت چنانچه روز گذشته اعضاي شوراي مرکزي اين حزب با "حداد عادل" ديدار کردند.
 
نجابت خاطرنشان کرد: دیدار با "سعيدجلیلی"، "کامران باقري لنکرانی"، "عليرضا زاکانی" و "محمدباقر قالیباف" از جمله برنامه‌هاي ديگر جمعيت ايثارگران براي معرفي يگ گزينه اصلح به مردم است.
 
عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي اظهار داشت: اميدوارم اصولگريان بتوانند در چارچوب يک برنامه مشخص و با يک گزينه در انتخابات پيش‌رو وارد عمل شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *