چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۸
۱
جمعیت ایثارگران با استقبال از حضور جلیلی در انتخابات:

جلیلی و زاکانی به گفتمان انقلاب اسلامی باورمند هستند و کارنامه درخشانی دارند

دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 286501
یک عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: حضور زاکانی و جلیلی در انتخابات، موجب تقویت گفتمان انقلاب اسلامی شده است.
جلیلی و زاکانی به گفتمان انقلاب اسلامی باورمند هستند و کارنامه درخشانی دارند
به گزارش جهان، مجتبی شاکری در پایان نشست مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ضمن استقبال این جمعیت از حضور سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری افزود: حضور سعید جلیلی و علیرضا زاکانی موجب تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و بسط حضور نیروهای حزب‌اللهی در عرصه خواهد بود.

وی با بیان اینکه "جلیلی و زاکانی افرادی هستند که به گفتمان انقلاب اسلامی، باورمند هستند و کارنامه شفاف و درخشانی دارند"، اظهار کرد: این دو نفر باورمندیشان به گفتمان امام(ره) و انقلاب معلوم و آشکار است به طوری که حضورشان در صحنه موجب تزلزل جدی در اردوگاه فتنه، فساد و انحراف شده است.

این فعال سیاسی اضافه کرد: در حالی که کشور رو به جلو در جهت پیشرفت اسلامی گام برمی‌دارد، باید افرادی جوان، پرنشاط، انقلابی و با روحیه جهادی وارد عرصه شوند تا شاهد عزت و سربلندی بیش از پیش ایران اسلامی باشیم و در این راه، ارتجاع و بازگشت به گذشته را صحیح نمی‌دانیم.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران با اشاره به وظیفه شورای نگهبان در بررسی صلاحیت داوطلبان کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری گفت: همانطور که دبیر محترم شورای نگهبان اعلام کردند، امیدواریم تمام ویژگی‌هایی که در قانون برای نامزد‌های ریاست جمهوری آمده، به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرد و افرادی باورمند به قانون اساسی را احراز صلاحیت کند، چراکه آنچه بر انتخابات و سازوکارهای انتخاباتی حاکم است، تنها قانون اساسی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
رای ما گفتمان اصیل انقلابه حالا هر چه علمای بصیری چون علامه مصباح بفرمایند جلیلی یا لنکرانی فرقی نمی کن مهم تجمیع توان حزب الله است برای رای حد اکثری اصلح ان شاالله