چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۱

از احمدی نژاد حمایت کنید نه هاشمی!

سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب: 285404
علي شكوري‌راد به نمايندگي از اصلاح‌طلبان، بهمن شريف‌زاده از نزديكان دولت، حسين قربان‌زاده مدير مسوول روزنامه تهران‌امروز و نزديك به شهردار تهران و غلامحسين بلنديان از نزديكان پورمحمدي در مناظره‌يي كه به ميزباني انجمن اسلامي دانشگاه تهران و در دانشكده فني برگزار شد به بيان ديدگاه‌هاي خود در آستانه انتخابات رياست‌جمهوري پرداختند.
به گزارش جهان به نقل از تابناک، نماينده دولت در دانشگاه تهران خطاب به دانشجويان گفت: من از اصلاح‌طلبان تعجب مي‌كنم كه به شيوه و عملكرد احمدي‌نژاد دقت نكرده و شعارهاي دفاع از هاشمي را سر مي‌دهند، احمدي‌نژاد براي آنچه شما مطالبه مي‌كرديد و مي‌خواهيد، جهاد كرده است و مقابل تفكر غلط اصولگرايي ايستاده است، مشايي هم به اين خاطر تكفير مي‌شود اما باز هم به دنبال هاشمي هستيد. 
 
گزيده‌يي از مهم‌ترين بخش‌هاي اين مناظره را مي‌توانيد در ذيل بخوانيد؛ 
 
شكوي‌راد: من تاسف مي‌خورم كه انجمن اسلامي دانشگاه تهران به عنوان قديمي‌ترين انجمن اسلامي براي گرفتن مجوز برگزاري مراسم شهيد چمران اينقدر دردسر داشته باشد. از وزير علومي كه مسوول ستاد انتخابات سال 88 بود و از رييس دانشگاهي كه معاون وزير اطلاعات بود انتظاري بيش از اين نمي‌رود، طبيعي است وقتي اينها مسوول دانشگاه باشند دانشجو هم بايد براي گرفتن مجوز مكافات بكشد. 
 
حجت‌الاسلام بهمن شريف‌زاده: چند سالي است بين دانشجويان مساله تفكيك جنسيتي مطرح است، در برخي رشته‌ها اجرا شده و در برخي دانشگاه‌ها دانشجويان را از هم جدا مي‌كنند. معلوم نيست كه تصورشان اين است كه قرار است در دانشگاه چه اتفاقي بيفتد، دانشجويان اين كار را توهين تلقي مي‌كنند. 
 
شريف‌زاده: دولت آقاي خاتمي دولت قانون بود و معتقد بود تثبيت قانون مي‌تواند احقاق حقوق ناديده گرفته شده انسان‌ها را دربر داشته باشد. البته براي آن تلاش‌هاي بسياري هم صورت گرفت يا برخي معتقدند حل اين مشكلات نيازمند تشكيل احزاب است اما به عقيده من راه‌حل اين نيست چون همه اين راه‌حل‌ها در دنيا تجربه شده است. 
 
غلامحسين بلنديان، نماينده پورمحمدي: چرا در سال84 برخي اطاعت از رييس‌جمهور را اطاعت از خدا مي‌دانستند و تا سال 88 احمدي‌نژاد را منتسب به امام زمان(عج) مي دانستند اما امروز در مقابل وي ايستاده‌اند البته از شما مي‌خواهم از اين جمله امام كه فرمود ملاك حال افراد است استفاده نكنيد چرا كه پاسخ كليشه‌يي است. چه تضميني وجود دارد كه بار ديگر شاهد معجزه هزاره سوم نباشيم و از دل جريان اصولگرا، احمدي‌نژاد ديگري به وجود نيايد كه بخواهيد مقابل آن صف بكشيد. 
 
بلنديان: مشكل اول مردم ما معيشت است كه بايد حل شود و تعريف ما از امنيت ملي اين است كه هر چقدر ملتي در نزد دنيا احترام داشته باشد از امنيت بالايي برخوردار است. 
 
حسين قربان‌زاده، نماينده قاليباف: امروز چاوز بسيجي مي‌شود و قاليباف تكنوكرات؛ ما از طرفي به خاطر فتنه محكوم مي‌شويم و از طرفي به خاطر نامه به خاتمي. 
 
قربان‌زاده: اعتقاد داريم احمدي‌نژاد و مشايي به جاي بحث درباره مديريت جهاني به وضعيت معيشتي و اوضاع داخلي كشور بپردازند. رييس‌جمهور در تلويزيون به جز نتيجه تيم كشتي فرنگي حاضر نشد كه هيچ معضلي را برعهده بگيرد. 
 
شريف‌زاده: من از اصلاح‌طلبان تعجب مي‌كنم كه به شيوه و عملكرد احمدي‌نژاد دقت نكرده و شعارهاي دفاع از هاشمي را سر مي‌دهند. احمدي‌نژاد براي آنچه شما مطالبه مي‌كرديد و مي‌خواهيد، جهاد كرده است و مقابل تفكر غلط اصولگرايي ايستاده است. مشايي هم به اين خاطر تكفير مي‌شود اما باز هم به دنبال هاشمي هستيد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *