سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

قطعه ۴ آزادراه تهران-شمال آماده بهره‌برداری

چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 276637
نماینده تام‌الاختیار بنیاد در آزادراه تهران-شمال گفت: منطقه چهار آزاد راه تهران – شمال حد فاصل مرزن‌آباد تا چالوس از روز یکشنبه مورخ ۲۷ اسفندماه سال جاری بر روی هموطنان باز می‌شود و زیر بار ترافیک خواهد رفت.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی،‌ رحمت الله صادقیان، ضمن اشاره به این مطلب، اظهار داشت: قطعه چهار آزاد راه تهران – شمال با سرمایه‌گذاری 65 درصدی بنیاد در این قطعه و همت و تلاش مهندسان داخلی، از یکشنبه هفته آینده بر روی هموطنان بازگشایی خواهد شد و مسافران می‌توانند از تاریخ مذکور از این قطعه تردد کنند.
 
معاون هماهنگی و نماینده تام الاختیار بنیاد مستضعفان در آزاد راه تهران – شمال افزود: منطقه چهار این آزاد راه از محدوده مرزن آباد تا کنار گذر غربی چالوس به طول 21 کیلومتر تکمیل و احداث شده و شامل چهار دستگاه تونل به طول هزار و 110 متر ، پل‌های خاص به تعداد چهار دستگاه و به طول 263متر‌، تقاطع غیر همسطح به تعداد دو دستگاه و پل‌ها و آب‌رو‌های مسیر به تعداد 34 دستگاه ساخته شده است.
 
‌صادقیان تأکید کرد: این قطعه با اعتباری بالغ بر 2130 میلیارد ریال احداث شده است که از این مبلغ 65 درصد آن توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تامین شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *