کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قطعه ۴ آزادراه تهران-شمال آماده بهره‌برداری

23 اسفند 1391 ساعت 15:02

نماینده تام‌الاختیار بنیاد در آزادراه تهران-شمال گفت: منطقه چهار آزاد راه تهران – شمال حد فاصل مرزن‌آباد تا چالوس از روز یکشنبه مورخ ۲۷ اسفندماه سال جاری بر روی هموطنان باز می‌شود و زیر بار ترافیک خواهد رفت.


به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی،‌ رحمت الله صادقیان، ضمن اشاره به این مطلب، اظهار داشت: قطعه چهار آزاد راه تهران – شمال با سرمایه‌گذاری 65 درصدی بنیاد در این قطعه و همت و تلاش مهندسان داخلی، از یکشنبه هفته آینده بر روی هموطنان بازگشایی خواهد شد و مسافران می‌توانند از تاریخ مذکور از این قطعه تردد کنند.
 
معاون هماهنگی و نماینده تام الاختیار بنیاد مستضعفان در آزاد راه تهران – شمال افزود: منطقه چهار این آزاد راه از محدوده مرزن آباد تا کنار گذر غربی چالوس به طول 21 کیلومتر تکمیل و احداث شده و شامل چهار دستگاه تونل به طول هزار و 110 متر ، پل‌های خاص به تعداد چهار دستگاه و به طول 263متر‌، تقاطع غیر همسطح به تعداد دو دستگاه و پل‌ها و آب‌رو‌های مسیر به تعداد 34 دستگاه ساخته شده است.
 
‌صادقیان تأکید کرد: این قطعه با اعتباری بالغ بر 2130 میلیارد ریال احداث شده است که از این مبلغ 65 درصد آن توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تامین شده است.


کد مطلب: 276637

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/phototitr/276637/قطعه-۴-آزادراه-تهران-شمال-آماده-بهره-برداری

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com