دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

مهدی(عج) گفتن گردن مقتدا صدر را بزنم!

يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 276045
طی یک دهه اخیر وهابیون سعودی تلاش کرده اند با نفوذ در بطن تشیع، به اهداف پلید خود یعنی ایجاد تفرقه میان شیعیان دست یابند که البته تا کنون ناموفق نشده اند.
به گزارش جهان به نقل از شیعه نیوز، در این میان فردی به نام "محمود صرخی" که خود را از مراجع شیعه قلمداد می کند بعد از حدود شش ماه پنهان شدن بیانیه ای تند با عنوان "مبارزه با حکومت عراق برای حمایت از مردم عراق" از سوی دفتر خود منتشر کرده است.
 
وی در بیانیه خود گفت: امام مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) به من دستود داده مالکی و مقتدی صدر را گردن بزنم زیرا آنها به دلیل دلبستگی به دنیا، شیعیان را فاسد و در میان شیعه تفرقه افکنی می کنند! او از مردم عراق خواست هر هفته به تظاهرات علیه نظام حاکم بپردازند و پلاکاردهایی با عنوان "خیانتکار نمی خواهیم" به دست گیرند.
 
 صرخی؛ پا را از این هم فرا گذاشته و از مردم عراق خواست بیدار باشند و درانتخابات پیش رو، به حاکمیت فعلی رأی ندهند و با لحنی دلسوزانه و عوام فریبانه، خطاب به مردم عراق گفت: فرزندان و عزیزان من در استان های عراق! بر ماست که به حمایت از دوستانمان در استان هایی که به دلیل نداشتن نماینده مناسب در مجلس، در حقشان ظلم شد و حقوقشان برآورده نشد به پا خیزیم ... و اگر قرار است که ظلم و ستم باقی بماند پس بر ماست که با دوستانمان همراه شویم و به اصلح رأی بدهیم!
 
لازم به ذکر است «محمود حسنی صرخی» ،در سال 2005، به طور ناگهانی در عراق نمایان شد و در مدت زمان بسیار کوتاهی تعدادی دفتر در شهرهای مختلف شیعه نشین عراق افتتاح کرد و پس از اعلام مرجعیت، علیه ارتش اشغالگر آمریکا موضع گرفت. پس از آن او ادعای دیدار با امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) کرد که با واکنش شدید مراجع و شیعیان عراق مواجه شد. پس از بررسی سابقه وی، مشخص شد که او نیز از نیروهای سابق سازمان امنیت حزب بعث بوده که اکنون با همکاری با سازمان اطلاعات سعودی، با هدف تخریب مرجعیت شیعه، پا به عرصه گذاشته است. مدتی بعد ارتش آمریکا دستور پیگیرد قانونی وی را صادر کرد، از همین رو او ناپدید شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *