دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۳

شمشیرهای تیز در دستان مقتدا صدر

پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب: 395820
اعضای گردان السلام وابسته به جریان صدر، در پاسخ به فراخوان جهاد در سامراء تاکید کردند: ما شمشیرهای تیز در دستان مقتدا صدر هستیم.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از پایگاه خبری شفق نیوز، در پی فراخوان مقتدا صدر جریان صدر برای آماده باش گردان السلام برای مقابله با تروریست ها در سامراء، اعضای این گردان تاکید کردند: ما شمشیرهای تیز در دستان مقتدا صدر رهبر جریان صدر هستیم.

این درحالی است که مبارزان گردان السلام پیش از این نیز در مبارزه علیه تروریست های دولت اسلامی در عراق و شام –داعش- در سامراء توانستند پیشرفت قابل ملاحظه ای به دست آورده و امنیت را در این شهر برقرارکنند، اما مقتدا صدر تصمیم گرفت این نیروها را از سامراء خارج کرده و مسئولیت امنیتی آن را به نیروهای امنیتی عراقی واگذار کند.

مقدسات، خط قرمز ماست

در این میان، مسئول اطلاع رسانی گردان السلام با صدور بیانیه ای اعلام کرد: همه می دانند مقدسات ما خط قرمز است که نمی توان از آن عبورکرد، بنابراین هرکس به فکر خدشه دار کردن آن باشد، با زندگی‌اش بازی کرده است.

این در حالی است که داعش در دو روز گذشته حملات خود علیه سامراء را شدت بخشیده و توانست بخشی از منطقه المعتصم در نزدیکی مرکز سامراء را به اشغال در آورد.

اما گردان مزبور در بیانیه خود آورده: امروز و پس از اینکه زنگ خطر در نزدیکی ضریح امامین عسکرین به صدا در آمده ودر پاسخ به ندای مقتدا صدر، به طور رسمی آمادگی خود را در کمتر از ۴۸ ساعتی که مقتدا صدر برای آماده باش تعیین کرده است، اعلام می کنیم.

مسئول اطلاع رسانی گردان السلام همچنین تاکید کرد، ما برای اعزام به سامراء و دفاع از ضریح مقدس این شهر آماده ایم و همچون شمشیرهای تیزی در دستان مقتدا صدر، برای حمله منتظره یک اشاره از او هستیم.

در بیانیه السلام تاکید شده است که وضعیت آماده باش تا زمان صدور دستور مستقیم نظامی از سوی صدر ادامه خواهد داشت.

تاکید گردان السلام بر آماده باش در حالی است که صبح امروز جریان صدر بیانیه ای را با امضای ابودعا العیساوی معاون جهادی مقتدا صدر صادر کرد که در آن آمده بود: با توجه به شرایط استثنایی در سامراء و خطر گروههای تروریستی و تکفیری برای این شهر، مقتدا صدر دستور داد که برادران مجاهد ما در گردان های السلام برای لبیک به ندای جهاد ظرف ۴۸ ساعت آماده شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *