سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱

پیشنهاد مقتدا صدر به حیدر العبادی

سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۳۶
کد مطلب: 375817
مقتدا صدر رهبر جریان صدر امروز دوشنبه پیشنهاد خود درباره برنامه دولت جدید عراق را به حیدر العبادی نخست وزیر مامور تشکیل دولت این کشور ارایه کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، دبیرخانه فراکسیون الاحرار وابسته به جریان صدر در بیانیه ای در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد: یک هیئت از جریان صدر به ریاست مصطفی الیعقوبی با حیدر العبادی نخست وزیر مامور تشکیل دولت برای بحث درباره مجموع چالش های پیش رو و برخورد با بحران ها و سازوکارهای برون رفت از آنها دیدار کرد.

دبیرخانه فراکسیون الاحرار افزود: این هیئت با نمایندگی از مقتدا صدر رهبر جریان صدر پیشنهادی را ارایه کرد که یک برنامه دولتی است که برای گردهم آوردن عراقی ها برمبنای عشق به عراق و ترمیم زخم ها برای مقابله با خطر تروریسم و فساد تلاش می کند.

در این بیانیه همچنین آمده است: دوطرف تسریع در تشکیل دولت و مستلزمات انتخاباتی و اصل شراکت و عمل به توصیه های مرجعیت دینی را مورد بحث قرار دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مگه این آقا نگفت که دیگه کار سیاسی نمیکنه؟!!!