چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

احضار 17 نفر در ارتباط با حادثه قم

دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 273913
رئیس کمیته ویژه بررسی حوادث قم از دیدار اعضای این کمیته با وزیر اطلاعات خبرداد و گفت: تاکنون 17 نفر در ارتباط با حادثه 22 بهمن قم احضار و بازجویی شده اند.
به گزارش جهان، منصور حقیقت پور در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به دیدارهای متعدد این کمیته با مقامات امنیتی، گفت:‌ کمیته ویژه بررسی حادثه قم شب گذشته به مدت 90 دقیقه با حجت‌الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی وزیر اطلاعات درباره حادثه 22 بهمن شهرستان قم دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
وی با بیان اینکه این دیدار در فضای صمیمی و بسیار خوبی برگزار شد، اظهار داشت: در این دیدار مصلحی نتایج بررسی های وزارت اطلاعات از حوادث قم را به اعضای کمیته اعلام کرد و تصمیماتی نیز در این جلسه اتخاذ شد که بیان آنها به مصلحت نیست.
 
رئیس کمیته ویژه بررسی حادثه قم تاکید کرد: همچنین در جلسه شب گذشته مقرر شد در صورت لزوم دیدارهایی را با وزیر اطلاعات داشته باشیم.
 
حقیقت پور با تاکید بر اینکه بررسی موارد درباره حادثه قم را به تازگی آغاز کرده ایم، افزود: تاکنون 17 نفر احضار و بازجویی شدند‌که اکثر آنها با قید وثیقه آزاد هستند.
 
وی با بیان اینکه امروز قرار است با تعدادی از مراجع معظم در شهر قم دیدار کنیم، اظهار داشت: با آیت‌الله مکارم شیرازی، آیت‌الله جوادی آملی، آیت‌الله موسوی اردبیلی، آیت‌الله فاضل لنکرانی و برخی از دیگر از علما و فضلا در شهرستان قم دیدار خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *