جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
حیدرپور خبر داد:

دستیابی به اسناد سازماندهی حادثه قم

شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 274723
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کمیته ویژه بررسی اتفاقات 22 بهمن قم به اسناد سازماندهی بودن اخلال در سخنرانی رئیس مجلس دست یافته است.
به گزارش جهان، عوض حیدرپور عضو کمیسیون‌امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌‌وگو با تسنیم ، با اشاره به عملکرد کمیته ویژه بررسی اتفاقات 22 بهمن قم، اظهار داشت: این کمیته تاکنون چندین جلسه با مبادی اطلاعاتی و امنیتی در شهرستان قم و تهران داشته است. 
 
وی افزود: همچنین قرار است اعضای کمیته طی هفته‌های آینده مجددا با وزیر اطلاعات و مسئولان انتظامی و امنیتی دیدار کنند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: کمیته ویژه مجلس به فیلم‌ها و عکس‌هایی دسترسی پیدا کرده که نشان می‌دهد اساس کار اخلال در سخنرانی رئیس مجلس سازماندهی شده بوده است.
 
حیدرپور با بیان اینکه جمع‌بندی‌های کمیسیون امنیت ملی حاکی از سازماندهی بودن حوادث 22 بهمن قم است، افزود: این اقدام با اطلاع قبلی و براساس یک برنامه مدون انجام شده بوده و به هیچ وجه کار خودجوش نبوده است. 
 
وی با اشاره به اینکه بررسی‌های کمیته ویژه مجلس به نیمه رسیده و 50 درصد تحقیقات انجام شده است، گفت: کمیسیون امنیت ملی به دنبال این است تا یک گزارش کامل و جامع از اتفاقات 22 بهمن قم تهیه شود و موضوع کاملا ریشه‌یابی شود.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران به صورت جدی در حال روشن کردن زوایای پنهان حادثه 22 بهمن قم هستند، گفت: هم اکنون کارگروه ویژه‌ای در وزارت اطلاعات موضوع را به صورت دقیق و جدی دنبال می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *