سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

اصلاح طلبان همچنان در تعليق

شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۴:۳۴
کد مطلب: 272229
رئيس ستاد برگزاري كنگره اصلاح طلبان از برگزاري اين كنگره در روزهاي آينده خبر داد.
به گزارش جهان، کیهان نوشت: علي محمد غريباني گفت: شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات تصميم گرفته به منظور شركت فعال در انتخابات خردادماه 92 كنگره بزرگ اصلاح طلبان را در روزهاي آينده برگزار كند.

وي افزود: در جلسه روز يكشنبه شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات درباره زمان دقيق برگزاري كنگره به جمع بندي نهايي خواهد رسيد و پس از تعيين زمان دقيق نسبت به برگزاري هرچه باشكوه تر كنگره اقدامات لازم را به عمل خواهد آورد.

كنگره اصلاح طلبان پيش از اين قرار بود در 27 و 28 دي ماه برگزار شود كه به خاطر بلاتكليفي نسبت به فتنه گران لغو شد.

در همين حال محمدرضا تابش خواهرزاده خاتمي و نماينده مجلس در مصاحبه با «آريا» گفت: آقاي خاتمي نگفته كه اگر شرايط فراهم شود، ممكن است در انتخابات كانديدا شود.

تابش درباره كانديداتوري هاشمي رفسنجاني هم گفت: آقاي هاشمي به دليل شخصيت ممتاز انقلابي و سوابق خوب اجرايي و انقلابي كه دارد در هر جايگاهي كه قرار گيرد مي تواند تحولات خوبي ايجاد كند. هاشمي مرد عبور از بحران هاست اما در حال حاضر علاقه ايشان به كانديداتوري و همچنين شرايط سني آقاي هاشمي و مسائلي كه در جامعه به وجود آمده و خواسته هايي كه نسل جوان دارد خود ايشان بايد در نهايت به جمع بندي برسد كه آيا مي خواهد در انتخابات شركت كند يا نه. بنده به آقاي هاشمي علاقمند هستم به همين دليل درباره ايشان اينگونه صحبت مي كنم.

اظهارات تابش درباره خاتمي در حالي است كه خاتمي جزو متهمان و مجرمان اصلي فتنه و آشوب طلبي سال 88 محسوب مي شود و از جمله بنابر اعلام صريح شوراي نگهبان درباره فتنه گران فاقد صلاحيت است. به عبارت ديگر ادعاي نامزدي وي در واقع اعلام ضمني عدم حضور اصلاح طلبان در انتخابات و نوعي مقابله جويي محسوب مي شود. اين واقعيت را برخي عناصر تندرو حزب مشاركت نظر ع-ب در مصاحبه هاي خود مورد تصريح قرار داده اند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *