يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

«انتخابات آزاد» توطئه‌ای برای بعد از انتخابات

دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب: 268826
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه طرح شعار «انتخابات آزاد» توطئه‌ای برای بعد از انتخابات است، افزود: در فتنه 88، توطئه کردند و قبل از اینکه انتخابات برگزار شود، گفتند که تقلب شده است.
به گزارش جهان، آیت‌الله محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه طرح انتخابات آزاد توطئه‌ای برای بعد از انتخابات است، افزود: در فتنه 88 توطئه کردند و قبل از اینکه انتخابات برگزار شود، گفتند که تقلب شده است.
 
وی با بیان اینکه برخی در انتخابات 88 بدون هیچ دلیل و سندی ادعای آزاد نبودن انتخابات را در افکار عمومی مطرح کردند و بعد از انتخابات این توطئه را دنبال کردند، تصریح کرد: بعد از انتخابات 88، بارها مقام معظم رهبری مدعیان تقلب را به شورای نگهبان و نهادهای قانونی ارجاع دادند اما آقایان حتی به شورای نگهبان رجوع هم نکردند.
 
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین گفت: یادم هست که از بین آقایان، فقط آقای رضایی آنهم با اصرار آمدند، به ایشان گفتم، آقای رضایی با شما که می‌توان معقول‌تر و منطقی‌تر صحبت کرد، بگوید ادعایتان درباره تقلب در انتخابات درباره چیست؟ بگویید کجا تقلب شده است؟ آقای رضایی چند حوزه انتخابیه را نام بردند، ما آنها حوزه‌ها را بررسی کردیم، نتیجه نشان داد که ادعای ایشان درست نبوده است.
 
یزدی در پایان گفت که توطئه دشمن برای زیر سؤال بردن سلامت انتخابات با هوشیاری ملت ایران راه به جایی نخواهد برد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *